خبر
کد خبر : 9789
پنجشنبه - 22 اسفند 1398 - 13:01

تمدید مجوز خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی

لیست شرکت ها و تاریخ مجوز آن‌ها در لینک استعلام سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی www.imed.ir قابل دسترس است.

تمدید مجوز خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی

رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید سه ماهه مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی علاالدین گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی شرکتهایی که مجوزشان منقضی شده است، تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی افزود: لیست شرکت ها و تاریخ مجوز آن‌ها در لینک استعلام سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی www.imed.ir قابل دسترس است.

به گزارش ایرنا، امروز جمعی از پزشکان نیز با انتشار بیانیه‌ای به رؤسای سه قوه خواستار مدیریت واحد ستاد کشوری اپیدمی بیماری کووید-۱۹ (کرونا) شدند.

تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.