آوای شهر » خبر
کد خبر : 9466
جمعه - 16 اسفند 1398 - 09:38

اجرای طرح های مشارکتی “رنگ در شهر “

این طرح ها در خیابان صفا، ضلع شمال غربی و جنوب غربی بزرگراه امام علی (ع) در ناحیه یک ، خیابان پیروزی در ناحیه ۲ در دست اجراست

اجرای طرح های مشارکتی “رنگ در شهر “

با توجه به منویات شهردار تهران مبنی بر لحاظ رنگ در شهر و همزمان با آغاز طرح استقبال از نوروز و حسب تدابیر شهردار منطقه ۱۳ و برنامه ریزی صورت گرفته در ادوار گذشته و دورکاری ،اجرای این طرح در نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ پایتخت در دست اقدام است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ درباره اجرای طرح های رنگ در شهر در نواحی چهارگانه با مشارکت صد در صدی شهروندان افزود: در راستای طرح استقبال از نوروز ، بیش از ۱۰ مورد طرح مشارکتی با هدف ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان در محدوده نواحی چهارگانه در مرحله اجراست که بخشی از آنها انجام شده و بخشی دیگر نیز در دست اجراست.

به گفته وی این طرح ها در خیابان صفا، ضلع شمال غربی و جنوب غربی بزرگراه امام علی (ع) در ناحیه یک ، خیابان پیروزی در ناحیه ۲ در دست اجراست و در بوستان شورا، خیابان های خشی ، امیری و محسنی در محدوده شهرداری ناحیه ۳ انجام شده است . در محدوده شهرداری ناحیه چهار نیز این طرح در خیابان خاقانی ، مهربار و میادین اصلی نیز به اجرا درآمد.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد : از نواحی ، شورایاری، سرای محلات و شهروندان دعوت شده تا به زیبایی شهر توجه ویژه داشته باشند و بر این اساس بیش از ۳۰۰ متر مربع به صورت مشارکتی به اجرا در آمده است .