خبر » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 9354
چهارشنبه - 14 اسفند 1398 - 12:52

ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از مراجعه روزانه ۲۰۰ هزار نفر به شعبات جلوگیری کرد.

ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: با ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از مراجعه روزانه ۲۰۰ هزار نفر به شعبات این اداره کل در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شده است.

به گزارش فارس،ناهید حیدری ، درباره تمهیدات صورت‌گرفته مبنی بر کاهش مراجعه بیمه‌شدگان به شعب تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های موجود ارائه خدمات الکترونیک به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی و تقویت این حوزه، توانسته‌ایم که مراجعه بیمه‌شدگان به شعبات تأمین اجتماعی را کم کنیم.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده و همینطور عدم تمدید اعتبار دفترچه‌ها تا پایان فروردین سال ۹۹ از حدود ۲۰۰ هزار مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تابعه تأمین اجتماعی جلوگیری کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری مبنی بر دورکاری و کاهش ساعت بیمه‌شدگان در کارگاه‌های تحت پوشش نیز انجام شده است و در هر ماه کاری بیش از ۲۶ هزار بازرسی از کارگاه‌ها صورت می‌گیرد که در حال حاضر این بازرسی‌ها فعلاً متوقف شده است.

وی گفت: بیمه‌شدگان با مراجعه به سایت tamin.ir می‌توانند خدمات لازم را در حوزه درمانی و بیمه‌ای دریافت کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شعبات و کارگزاری‌ها مخزن‌های ضدعفونی‌کننده در مجاورت دستگاه‌های ثبت ورود و خروج پرسنل درنظر گرفته شده است و نوشت‌افزارهای مشترک در تمامی شعبات جمع‌آوری شده، پدهای الکلی جهت استفاده مراجعین درنظر گرفته شده است و توزیع ماسک و دستکش هم جهت استفاده کارکنان انجام شده است.