آوای شهر » خبر
کد خبر : 8515
دوشنبه - 28 بهمن 1398 - 03:58

جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند در سطح منطقه ۶ خبر داد.

جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند در سطح منطقه ۶ با هدف کاهش تبعات زیست محیطی و جلوگیری از انتشار آلودگی های میکروبی و بیماری زا و بهبود کیفیت منظر شهری در نواحی شش گانه خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، علیرضا علی بخشی با بیان اینکه فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از چندسال است که جای خود را میان شهروندان گشوده است اما هنوز برخی از شهروندان پسماندهای خود را به صورت مخلوط و بدون تفکیک در یک کیسه می گذراند، گفت: همین امر سبب شده تا فضا برای جولان عده ای افراد سودجو و جداسازی غیر بهداشتی و خارج از ضابطه پسماند های خشک از میان زباله های شهروندان و مخازن پسماند سطح منطقه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند تا بهبود وضعیت منطقه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تصریح کرد: تفکیک غیرمجاز علاوه بر نازیبایی بصری و بر هم خوردن منظر شهری، آلودگی های بهداشتی و زیست محیطی را سبب می شود.

علی بخشی اظهار داشت: جمع آوری و توقیف بار خشک این عوامل غیر مجاز و تحویل آن به ایستگاه های خدمات شهری تا حذف کامل این عوامل غیرمجاز با نظارت اداره مدیریت پسماند منطقه و عملکرد موثر نواحی شش گانه منطقه ادامه خواهد داشت.