آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 8433
دوشنبه - 28 بهمن 1398 - 08:17

جزئیات آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده و بامدادی در یک انبار بزرگ در باقرشهر خبر داد.

جزئیات آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده و بامدادی در یک انبار بزرگ در باقرشهر خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی ،با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک انبار قطعات و ضایعات در باقرشهر، درباره جزئیات این آتش‌سوزی اظهار داشت : ساعت ۲۳:۰۹ (۲۵ بهمن) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار قطعات و ضایعات در باقرشهر، خیابان انرژی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با دو دستگاه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: در زمان رسیدن آتش‌نشانان تهرانی، عوامل آتش‌نشانی باقرشهر نیز در محل حادثه مشغول عملیات بودند.

وی تصریح کرد: محل حادثه یک محوطه روباز و محصور شده با دیوار به وسعت حدود چهار هزار متر بود که در آن حجم زیادی از قطعات پلاستیکی نگهداری می‌شد.

ملکی با اشاره به شدت آتش‌سوزی، خاطرنشان کرد: این انبار کاملاً شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در دل شب از فواصل دور قابل رؤیت بود.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، در مجاورت این انبار، پنج باب سوله دیگر نیز وجود داشت که بیم آن می‌رفت آتش به آنها نیز سرایت کند.

وی متذکر شد: آتش‌نشانان از چندین طرف عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی یادآور شد: آتش‌نشانان تهرانی در نهایت در ساعت ۲:۰۸ بامداد آتش خاموش و محل حادثه برای ایمن‌سازی تحویل آتش‌نشانان باقرشهر شد.