آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 7935
سه شنبه - 15 بهمن 1398 - 15:27

مقابله با بیش از ۲ هزار مورد زمین خواری

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری با بیش از ۲۳۰۰ مورد زمین خواری مقابله و ۶۶۰ هکتار از اراضی دولتی آزادسازی شده است.

مقابله با بیش از ۲ هزار مورد زمین خواری

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در ۱۰ ماه سال جاری با بیش از ۲۳۰۰ مورد زمین خواری مقابله و ۶۶۰ هکتار از اراضی دولتی آزادسازی شده است.

به گزارش آوای جامعه سرهنگ “جواد خردمند” در حاشیه دومین همایش آموزش فرماندهان یگان های حفاظت ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور با تاکید بر ضرورت پیگیری راستی آزمایی و شناسایی زمین خواران و متصرفان اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت در سراسر کشور با بیش از ۲۳۰۰ مورد زمین خواری و تعرض به زمین های دولتی تا پایان دی ماه سال جاری مقابله شده است و در این راستا استان های تهران، خوزستان، لرستان، همدان، ایلام و فارس در شناسایی متصرفان اراضی دولتی ممتاز عمل کرده اند.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۶۰۰ فقره احکام قطعی له دولت به مساحت بیش از ۶۶۰ هکتار و با ارزش بیش از ۳۸۰۰ میلیارد تومان که از سنوات قبل مورد تصرف قرار گرفته بود اجرا و به اموال دولت بازگردانده شد.

به گزارش فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور ضمن هشدار جدی نسبت به هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی تصریح کرد: با هرگونه تجاوز و تعرض به انفال بدون مسامحه و با اقتدار برخورد خواهد شد.