آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 7925
سه شنبه - 15 بهمن 1398 - 15:09

دستگیری ۲ پیک موتوری با ۵۰ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری ۲ پیک موتوری با ۵۰ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: هر دو سارق ، پیک موتوری رستورانی در پایتخت هستند که در اوقات فراغت موبایل قاپی می کردند.

به گزارش آوای جامعه،سرهنگ “محمدرضا علیزاده”، گفت: روز گذشته وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتور سوار در محدوده خیابان ویلا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.
وی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری موتور سواران در دستور کار قرار گرفت و طرح مهار سارقان اجرا و تیم های گشت کلانتری در مسیرهای خروجی محدوده استحفاظی کلانتری مستقر شدند.
این مقام انتظامی افزود: ۱۰ دقیقه پس از آخرین سرقت موتورسواران در خیابان ویلا، ماموران در تقاطع خیابان مفتح به انقلاب موتورسواران جوان را شناسایی و هر دو را دستگیر کردند.
کلانتر محله فلسطین با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی تکمیلی از متهمان ۴ گوشی سرقتی کشف کردند، بیان داشت: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر دو سارق برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.
وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، هر دو سارق ۱۸ ساله و هر کدام نزدیک به ۲ سال به جرم سرقت در کانون اصلاح و تربیت به سر برده اند و تا کنون دو مرتبه از کانون رهایی ولی مجددا مرتکب سرقت شده اند.
علیزاده گفت: متهمان اظهار داشتند، پس از آخرین آزادی از کانون اصلاح و تربیت به مدت ۶ ماه است که در رستورانی به عنوان پیک موتوری مشغول به کار شده ایم و در ساعت های بیکاری و اوقات فراغت با پرسه زنی در خیابان ها، موبایل قاپی می کردیم.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان به ۵۰ فقره موبایل قاپی اعتراف و تا کنون ۳۰ تن از شاکیان شناسایی شده اند.
سرهنگ علیزاده در پایان گفت: متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.