آوای شهر » خبر
کد خبر : 7381
پنجشنبه - 3 بهمن 1398 - 18:32

افتتاح بازار میوه و تره بار در شرق تهران

بازار میوه و تره بار آشتیانی که در ناحیه ۴ منطقه ۱۳ واقع شده است، امکان پاسخگویی به نیاز‌های روزانه ۲۵ هزار شهروند ساکن در این محله شرقی تهران را دارد.

افتتاح بازار میوه و تره بار در شرق تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه بر تعهد خود با شهروندان درباره توسعه بازار‌های میوه و تره بار پایبند هستیم، گفت: بازار میوه و تره بار آشتیانی به عنوان دویست و چهل و پنجمین بازار میوه و تره بار تهران با حضور اهالی محله آشتیانی در شرق پایتخت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، سید سعید راد با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت معیشتی خانواده‌ها در شرایط اقتصادی موجود، افزود: میادین میوه و تره بار با توجه به اختلاف قیمتی که نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر دارند، نقش قابل توجهی در کمک به سبد خرید خانوار‌ها ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به زودی چند بازار دیگر میوه و تره بار نیز به مجموعه میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران اضافه خواهند شد، اظهار کرد: این بازار، دومین بازاری است که طی این هفته به بهره‌برداری رسیده است و با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع، علاوه بر عرضه انواع میوه و تره بار، محصولات پروتئینی و کالا‌های بازرگانی نیز به شهروندان ارائه می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازار‌های میوه و تره بار را دلگرم کننده خواند و تصریح کرد: افتتاح بازار‌های میوه و تره بار به دور از تشریفات رایج و توسط خود مردم صورت می‌گیرد و این، نشان‌دهنده جایگاه ویژه شهروندان نزد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است.

گفتنی است، بازار میوه و تره بار آشتیانی که در ناحیه ۴ منطقه ۱۳ واقع شده است، امکان پاسخگویی به نیاز‌های روزانه ۲۵ هزار شهروند ساکن در این محله شرقی تهران را دارد.