خبر
کد خبر : 6599
چهارشنبه - 18 دی 1398 - 18:00

قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از سپاه پاسداران

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: مردم از سپهبد شهید قاسم سلیمانی آموختند که برای وحدت و انسجام ملی باید تلاش کنند.

قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از سپاه پاسداران

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی، ضمن قدردانی از سپاه پاسداران، گفت: مردم از سپهبد شهید قاسم سلیمانی آموختند که برای وحدت و انسجام ملی باید تلاش کنند.

به گزارش آوای جامعه، سردار اسکندر مومنی در پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام عملیات پیروزمندانه در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم منحوس امریکا در به شهادت رساندن “سردار سپهبد قاسم سلیمانی” تقدیر کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در این پیام ضمن قدردانی از فرارسیدن وعده صادق رزمندگان غیور و سلحشور ایران اسلامی آورده است: عملیات پیروزمندانه سپاهیان غیور در شب گذشته بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم امریکا در به شهادت رساندن شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی است.

در این پیام آمده است: رژیم صهیونیستی و امریکا از ابتدا به دنبال تجزیه کشورهای بزرگ خاورمیانه از جمله ایران، عراق، سوریه و لبنان بودند تا با تفرقه‌افکنی و تبدیل آنها به کشورهایی کوچکتر و ضعیفتر قدرت دفاعی آنها را کاهش دهند و وابسته به خود سازند.

در ادامه این پیام آمده است که: سردار پرافتخار و دلاور میهن عزیزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی همیشه سد محکمی برابر استکبار جهانی بود که از نمونه‌های آن می‌توان به جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد که نخستین عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی را فرماندهی کرد و سرانجام منجر به پیروزی حزب‌الله در مقابل چهارمین ارتش مجهز جهان شد.

مومنی همچنین گفته است: سردار سپهبد شهید سلیمانی در دل مردم جای داشت و فقدان ایشان درد عظیمی بر جان مردم است.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به همدلی و همراهی مردم در روزهای اخیر آورده است: مردم از ایشان، آموختند که برای وحدت و انسجام ملی باید تلاش کنند لذا ایران کنونی پس از شهادت ایشان، باید بیش از پیش این دستاورد را که محصول تلاشهای فداکارانه این شهید والامقام است، حفظ کند و اجازه ندهد وحدت ایرانیان خدشه‌دار شود.