آوای شهر » خبر
کد خبر : 5822
چهارشنبه - 4 دی 1398 - 13:03

جلسه هماهنگی پروژه زیر گذراستاد معین-آزادی

جلسه هماهنگی پروژه زیر گذراستاد معین-آزادی با حضور مفاخریان شهردار منطقه۹ پایتخت و میر حسینی مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در دفتر شهردار منطقه ۹ برگزار شد.

جلسه هماهنگی پروژه زیر گذراستاد معین-آزادی

جلسه هماهنگی پروژه زیر گذراستاد معین-آزادی با حضور مفاخریان شهردار منطقه۹، میر حسینی مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، بزمونه مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق، پورهاشم مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر و جمعی از مدیران اجرایی پروژه و معاونین منطقه در دفتر شهردار منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، میر حسینی مدیر عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران توضیحاتی را درباره طرح های اولیه صورت گرفته بر روی تراز صفر(جهت پلازای شهری) و همچنین طبقات طراحی شده تا تراز منفی ۳ ارائه داد.

در ادامه مفاخریان شهردار منطقه۹ بیان داشت: با توجه به زمان بندی تعیین شده برای بهره برداری پروژه زیر گذراستاد معین-آزادی می بایست تا قطعی شدن مطالعات طراحی (موسوم به پلازای شهری) هماهنگی های لازم بین سازمان مهندسی، سازمان مشاور و شهرداری منطقه۹ برای انجام عملیات اجرایی به ویژه دسترسی ها و تقاطعات پیرامونی پروژه و گذر های ورودی و خروجی تقاطع استاد معین اقدام شود.

گفتنی  است مقرر شد مشاور طراح موضوعات مطروحه در جلسه از جمله؛ مسائل ایمنی، اطفاء حریق، موارد اجرایی خاص پروژه در صورت طرح توسعه آن در آینده، مسائل مربوط به دسترسی توان یابان و معارض احتمالی پیش رو را بررسی کند.

“کارگروه مشورتی برنامه، بودجه و منابع انسانی”

علاوه بر این ششمین جلسه “کارگروه مشورتی برنامه، بودجه و منابع انسانی”با حضور شهرداران مناطق۱۶،۱۵،۹و معاونین برنامه ریزی و منابع انسانی مناطق ۱۹ و ۹ در منطقه خلاق و نوآور برگزار شد.

در این نشست پیرامون موضوعاتی مهمی از جمله؛ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی مناسب برای بهبود و ارتقاء منابع درآمدی مجموعه شهری،بررسی نقطه نظرات اعلام شده در خصوص اختیارات فعلی مناطق شهری،بررسی لایحه تجمیع ساختمان های اداری در ناحیه با عنوان تاب نما،بررسی شرح وظایف ادارات مالی و برنامه ریزی نواحی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است کارگروه مشورتی برنامه، بودجه و منابع انسانی دارای شش عضو شامل شهرداران مناطق ۹، ۱۵، ۱۶ ، ۱۹ و شهرداران سابق مناطق۸ و ۱۷ می باشد که هر دو هفته یک بار برگزار می شود.