آوای شهر » خبر
کد خبر : 5777
جمعه - 6 دی 1398 - 13:00

تجهیز ایستگاه مترو شادمان به پله برقی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تجهیز ایستگاه مترو شادمان به پله برقی خبر داد.

تجهیز ایستگاه مترو شادمان به پله برقی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تجهیز ایستگاه مترو شادمان به پله برقی خبر داد.

به گزارش فارس، فرنوش نوبخت درباره توسعه پله برقی در پایتخت اظهارداشت: پله‌برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان، نصب و فعالیت‌های اجرایی انجام شده است و مورد استفاده  مسافران قرار گرفت و با پیگیری انجام شده قرار است تمامی ایستگاه‌های جدید که به بهره برداری می‌رسند مجهز به پله برقی باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تاثیرگذار است، گفت: طبق آمار در حال حاضر تعداد ۸۵۹ دستگاه پله برقی در خطوط هفتگانه مترو نصب شده است.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران یک مجموعه بزرگی است که ماهانه ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر با آن در خطوط هفت‌گانه سفر می‌کنند و تعمیر و نگهداری  تجهیزات و تأسیسات آن کار بسیار سختی است اما ما در شرکت بهره برداری مترو تهران تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا کمترین خرابی‌ها را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران تلاش دارد تا از تولیدکنندگان داخلی، قطعات مورد نیاز خود را خریداری کند. ما در سال گذشته حدود ۶ کیلومتر مصرف هندریل پله ‌برقی داشته‌ایم که تولیدکنندگان در تامین این قطعه توانستند ما را یاری کنند.