آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 5731
چهارشنبه - 4 دی 1398 - 10:30

آغاز طرح پاکسازی دره فرحزاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طرح پاکسازی دره فرحزاد و جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین بهسازی این مسیر آغاز شد.

آغاز طرح پاکسازی دره فرحزاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طرح پاکسازی دره فرحزاد و جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین بهسازی این مسیر آغاز شد.

به گزارش مهر،  سردار کیوان ظهیری گفت: پاکسازی این مکان از چندی پیش با دستور سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در دره فرحزاد نیز جزئی از این طرح است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: این طرح از مدتی پیش آغاز شده و امروز نیز طرح پاکسازی معتادان متجاهر و همچنین طرح راه سازی و بهسازی مسیر دره فرحزاد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای این است که پلیس بتوانند امنیت مردم را در این محل تأمین کند و همین که شهروندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

سردار ظهیری گفت: امروز با کمک سایر دستگاه‌های برون سازمانی از جمله آبفای تهران، شهرداری منطقه ۲، شرکت گاز و… این طرح آغاز می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین با حکم قضائی از ساخت و سازهای غیر مجاز رفع اثر می‌شود تا بتوانیم این پارک طبیعی را در این منطقه مورد استفاده تمامی شهروندان قرار دهیم.

سردار ظهیری با بیان اینکه در حریم رودخانه فرحزاد تصرفاتی اعمال شده بود، گفت: با حکم قضایی ۹ مورد از تصرفات غیر قانونی رفع اثر می‌شود.

وی در باره تمهیدات اندیشیده شده برای روشنای این منطقه نیز گفت: در خصوص روشنایی منطقه نیز تمهیداتی اندیشیده شده که با حضور شرکت برق انجام خواهد شد.

سردار ظهیری گفت: در گام نخست یک و نیم کیلومتر مسیر احداث شده و در ادامه این راه افزایش پیدا می کند.