آوای شهر » خبر
کد خبر : 5712
دوشنبه - 2 دی 1398 - 19:54

دو جایگاه سوخت در منطقه ۲ پایتخت آماده بهره برداری شد

شهردار منطقه ۲پایتخت گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات، دو جایگاه سوخت در محله بهرود و سازمان آب احداث و آماده بهره برداری شد.

دو جایگاه سوخت در منطقه ۲ پایتخت آماده بهره برداری شد

شهردار منطقه ۲ پایتخت گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات، دو جایگاه سوخت در محله بهرود و سازمان آب احداث و آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، رسول کشت پور با بیان اینکه منطقه ۲ به لحاظ وسعت و جمعیت گسترده و همچنین برخورداری از مراکز تفریحی، تجاری و… متعدد، یکی از مناطق با سفرهای شهری بالا است، گفت: با توجه به اینکه تعداد سکوهای سوخت موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای این منطقه نیست، طرح افزایش جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احداث ۹ جایگاه سوخت پیش بینی شده است که هم اکنون دو پمپ بنزین در خیابان گلابتون و انتهای پایانه سازمان آب واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در حال بهره برداری است و احداث ۲ جایگاه دیگر در میدان بهرود و محله سازمان آب تکمیل و آماده بهره برداری شد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه در این جایگاه‌ها ۱۶ نازل سوخت طراحی شده است، گفت: این جایگاه‌ها مجهز به مدرن ترین دستگاه‌های پیشگیری از خطر، آلایندگی، ایمنی و استانداردهای محیط زیست بوده است.

کشت پور احداث پمپ بنزین واقع در بزرگراه حکیم، خیابان دستغیب، جنب بوستان نهج البلاغه را از دیگر طرح‌های عمرانی منطقه برشمرد و گفت: عملیات عمرانی این جایگاه با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و مابقی جایگاه‌ها به عنوان طرح‌های عمرانی در برنامه‌های آتی پیش بینی شده است.