سلامت
کد خبر : 5700
دوشنبه - 2 دی 1398 - 19:26

رونمایی از تفاهم‌نامه طرح سبک زندگی اسلامی- ایرانی

مراسم رونمایی از طرح تفاهم‌نامه سلامت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی با حضور معاون صدای رسانه ملی و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در محل رادیو سلامت در جام‌جم برگزار شد.

رونمایی از تفاهم‌نامه طرح سبک زندگی اسلامی- ایرانی

مراسم رونمایی از طرح تفاهم‌نامه سلامت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی با شعار سواد سلامت جوانان دانشجو، بهزیستی و سبک زندگی سالم، با حضور معاون صدای رسانه ملی و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در محل رادیو سلامت در جام‌جم برگزار شد.

مدیر رادیو سلامت در حاشیه این مراسم ضمن‌ اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت سلامت جانبازان بالای ۷۰ درصد در آسایشگاه‌ها به خبرنگار کیهان گفت: این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ علیه دشمنان و بعثیون عراقی جانانه از اسلام و این آب و خاک دفاع کردند و به درجه جانبازی نائل شده‌اند و در آسایشگاه‌ها به‌سر می‌برند و امروز وظیفه رادیو سلامت است که در میان آنها حضور یابد و انعکاس‌دهنده مشکلات و دردها و آلام آنها باشد و آنها را به گوش مسئولان برساند.

وی افزود: رادیو سلامت برنامه‌های ویژه‌ای را برای سلامتی و مسائل بهداشتی و درمانی جانبازان دارد و سعی می‌کند که مسائل و خواسته‌های آنان را برای مسئولان کشور به‌طور شفاف مطرح سازد.

اعتماد سعید همچنین اظهار داشت: امروز نگاه رادیو سلامت علاوه‌ بر پرداختن به موضوع ‌ترویج امر سلامت اجتماعی، معنوی، جسمی‌ و سلامت قشرهای مختلف در جامعه، توجه به مسائل و موضوعات سلامت و تندرستی دربین خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و به‌ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد که در آسایشگاه‌ها هستند نیز معطوف شده است.