آوای شهر » خبر
کد خبر : 5393
چهارشنبه - 27 آذر 1398 - 14:51

ساماندهی جداره های پل کریمخان توسط دانشجویان

شهردار منطقه ۶ پایتخت گفت : ساماندهی جداره های پل کریمخان به همت دانشجویان هنر اجرایی و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

ساماندهی جداره های پل کریمخان توسط دانشجویان

شهردار منطقه ۶ پایتخت از استفاده از پتانسیل دانشجویان هنر برای ساماندهی جداره های شهری در قلب پایتخت خبر داد و گفت: ساماندهی جداره های پل کریمخان به همت دانشجویان هنر اجرایی و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، تورج فرهادی در جمع دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر عنوان کرد: منطقه شش به لحاظ قرار گرفتن دانشگاه ها، موزه ها، گالری ها، انتشاراتی ها، خانه موسیقی، خانه سینما، خانه تئاتر، ساختمان هنرهای زیبا و بسیاری از اماکن آموزشی و سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهردار منطقه شش با اشاره به رویکرد مدیریت شهری برای تحقق شعار “تهران شهری برای همه” گفت: همه شهروندان حق زندگی در شهر و بهره مندی عادلانه از امکانات شهری را دارند.

شهردار منطقه ۶ اظهار داشت: دانشجویان رکن اصلی بالندگی و پویایی جامعه هستند و تلاش داریم با برنامه ریزی مناسب، از حداکثر ظرفیت های این قشر فرهیخته و پویا برای ایجاد توسعه در حوزه های شهری، اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

فرهادی گفت: وقتی مردم هزینه های شهر را مستقیما پرداخت می کنند ما به عنوان مدیریت شهری وظیفه داریم بهترین خدمات را در حوزه های مختلف به شهروندانمان ارائه دهیم.

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه منطقه ۶ قلب فرهنگی کشور و گالری شهر تهران است، گفت: وجود رنگ،نقاشی و هنر در شهر تأثیر به سزایی در افزایش شادابی و نشاط و بهبود روحیه شهروندان دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار از دانشجویان شرکت کننده در طرح ساماندهی و زیباسازی اتوبان کردستان تقدیر شد‌.