آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 51596
شنبه - 10 شهریور 1403 - 13:01

۴۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی تهران است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

۴۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی تهران است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  آیین افتتاح و بهره برداری از ۲ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در یکصد و چهلمین پویش امیدوافتخار امروز- دهم شهریور ماه سال ۱۴۰۳- با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و برخی مدیران شهری برگزار شد.

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم افزود: امروز با افتتاح دو بازار جدید در منطقه ۲ و ۲۰ و همچنین بهسازی چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳ در خدمت شهروندان هستیم.

وی افزود: روند افتتاح‌ها ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماه تعداد بازارها را افزایش داده و خدمات را در محلات گسترش دهیم و همچنین در محلات فاقد بازار، بازار ایجاد کنیم.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این دو بازار ۸۵۰ متر به سطح خدمات سازمان میادین افزایش می یابد، گفت: کاربری های گوناگون مانند فرنگیجات  در این بازار وجود دارد. در چهار بازاری که بهسازی شدند مثل بنفشه در منطقه ۲۱ یک سالن اضافه کردیم و کاربری جدید به آن اضافه شد. در بازار کیانشهر چهار غرفه با خدمات جدید ایجاد شد. در میدان تهرانسر، بهسازی اساسی از سال گذشته انجام شد که ۱۴۰۰ متر و همچنین میدان پیروزی ۲۵۰۰ متر بهسازی انجام شد و خدمات بیشتر و بهتری به آنها اضافه شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب اولویت اساسی ماست، عنوان کرد: با افزایش کیفیت محصولات توسط نظارت و برنامه ریزی مستمر سعی داریم کیفیت موجود را حفظ و ارتقا دهیم. همچنین تلاش می‌کنیم تا در زمینه افزایش کمی بازارها نیز در تمامی محلات فاقد بازار، بازار جدید ایجاد کنیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در زمینه دسترسی بهتر، فروش مجازی آغاز شده است، افزود: هر روز در سازمان میادین و فاوا در تلاش هستیم باگ‌ها را رفع و خدمات بهتری ارائه دهیم. برای دو بازاری که امروز افتتاح شد، حدود ۸ میلیارد تومان و ۴ بازار که توسعه و بهسازی داشتند، حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است. امیدوارم هر روز بتوانیم توفیقات بیشتری در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشیم و سطح خدمات را افزایش دهیم. از عزیزان در مناطق ۲ و ۲۰ بابت همراهی و همکاری برای افزایش خدمات به شهروندان مناطق تشکر می‌کنم. همچنین از تمامی عزیزانی که به ما در حفظ و نگهداشت بنای بازار ها و همچنین توسعه خدمات کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

مهدی بختیاری زاده مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار داشت: تا پایان سال ۴۰ بازار در تهران احداث می‌شود و سطح توسعه خدمات را گسترش داده‌ایم، امروز ۲ بازار و ۲ میدان هم بهسازی شده است و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بوده است، سن بناها بالا بود و باید نوسازی صورت می‌گرفت.

بختیاری زاده با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص بازار جدید عنوان کرد: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.

وی گفت: مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.