خبر » زنان و جوانان » نبض جامعه
کد خبر : 50213
یکشنبه - 6 خرداد 1403 - 15:48

ضرورت فعالیت سامانه شکایت ارباب‌ رجوع از کارمندان بد رفتار

یک روزنامه نگار حوزه اجتماعی در گفت و گو با برنامه «ایران امروز» رادیو ایران راه اندازی سامانه شکایت ارباب‌ رجوع از کارمندان بدرفتار در ادارات را به فال نیک گرفت.

ضرورت فعالیت سامانه شکایت ارباب‌ رجوع از کارمندان بد رفتار

یک روزنامه نگار حوزه اجتماعی در گفت و گو با برنامه «ایران امروز» رادیو ایران راه اندازی سامانه شکایت ارباب‌ رجوع از کارمندان بدرفتار در ادارات را به فال نیک گرفت.

به گزارش گروه رسانه آوای جامعه ، علی البرزی در برنامه «ایران امروز» گفت: به گفته معاون حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه رضایت‌سنجی کارکنان دولت نسبت به کارمندان سازمان هایی که حقوق شهروندی‌شان را رعایت نکرده‌اند شکایت کنند و دستگاه مربوطه مکلف است در دو هفته به شکایات ارباب‌رجوع رسیدگی و اعلام نظر کند.

این روزنامه نگار حوزه اجتماعی راه اندازی سامانه شکایت ارباب‌ رجوع از کارمندان بدرفتار ادارات را به فال نیک گرفت و گفت: یکی از مشکلات مردم در زمان مراجعه به ادارات این است که به حقوق‌شان احترام گذاشته نمی‌شود و برخی کارمندان به دلیل تضییع حقوق مردم پاسخگو نیستند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در برخی از ادارات مشاهده شده است که هرگونه رفتار نامناسب با کارمندان پیگیری می‌شود و این متضاد با تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به فعالیت چنین سامانه ای ، ابراز امیدواری کرد که تکریم واقعی از ارباب رجوع صورت گیرد، براساس این سامانه، سازمان های مربوطه دو هفته فرصت دارند به شکایت های ارباب رجوع از کارمندان خود رسیدگی و پاسخ دهند.

گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی روی آنتن رادیو ایران رفت.

منبع : سایت رادیو ایران