ضرورت فعالیت سامانه شکایت ارباب رجوع از کارمندان بد رفتار
یک روزنامه نگار حوزه اجتماعی در گفت و گو با برنامه «ایران امروز» رادیو ایران راه اندازی سامانه شکایت ارباب رجوع از کارمندان بدرفتار در ادارات را به فال نیک گرفت.
یک روزنامه نگار حوزه اجتماعی در گفت و گو با برنامه «ایران امروز» رادیو ایران راه اندازی سامانه شکایت ارباب رجوع از کارمندان بدرفتار در ادارات را به فال نیک گرفت.
به گزارش گروه رسانه آوای جامعه ، علی البرزی در برنامه «ایران امروز» گفت: به گفته معاون حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مردم میتوانند با مراجعه به سامانه رضایتسنجی کارکنان دولت نسبت به کارمندان سازمان هایی که حقوق شهروندیشان را رعایت نکردهاند شکایت کنند و دستگاه مربوطه مکلف است در دو هفته به شکایات اربابرجوع رسیدگی و اعلام نظر کند.
این روزنامه نگار حوزه اجتماعی راه اندازی سامانه شکایت ارباب رجوع از کارمندان بدرفتار ادارات را به فال نیک گرفت و گفت: یکی از مشکلات مردم در زمان مراجعه به ادارات این است که به حقوقشان احترام گذاشته نمیشود و برخی کارمندان به دلیل تضییع حقوق مردم پاسخگو نیستند.
وی عنوان کرد: متاسفانه در برخی از ادارات مشاهده شده است که هرگونه رفتار نامناسب با کارمندان پیگیری میشود و این متضاد با تکریم ارباب رجوع است.
وی با اشاره به فعالیت چنین سامانه ای ، ابراز امیدواری کرد که تکریم واقعی از ارباب رجوع صورت گیرد، براساس این سامانه، سازمان های مربوطه دو هفته فرصت دارند به شکایت های ارباب رجوع از کارمندان خود رسیدگی و پاسخ دهند.
گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی روی آنتن رادیو ایران رفت.
منبع : سایت رادیو ایران