آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 49578
سه شنبه - 22 اسفند 1402 - 10:47

پیاده روسازی ویژه تردد توانیابان در خیابان امامی محرم

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات پیاده روسازی، همچنین مناسب سازی ویژه تردد توانیابان در ضلع جنوبی خیابان امامی محرم واقع در ناحیه سه با همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا شده است.

پیاده روسازی ویژه تردد توانیابان در خیابان امامی محرم

شهردار منطقه ۱۷ تهران با اشاره به عملیات اجرای پیاده روسازی خیابان امامی محرم، گفت: عملیات پیاده روسازی، همچنین مناسب سازی ویژه تردد توانیابان در ضلع جنوبی خیابان امامی محرم واقع در ناحیه سه با همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا شده است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به پیاده روسازی خیابان امامی محرم، گفت: پیاده روسازی و مرمت پیاده روهای سطح معابر منطقه همواره یکی از اولویت های مدیریت شهری بوده است، چراکه اجرای چنین عملیات های عمرانی باعث افزایش تسهیل و ایمنی تردد شهروندان می شود.

سیفی تصریح کرد: به همین منظور عملیات پیاده روسازی، همچنین مناسب سازی ویژه تردد توانیابان در ضلع جنوبی خیابان امامی محرم واقع در ناحیه سه با همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: تاکنون سه هزار متر مربع از این عملیات عمرانی انجام شده است، بخشی از اجرای این عملیات به دلیل احداث مرکز استعدادیابی کودکان و کارآفرینی در مقطعی که به منطقه ۱۱، منتهی می شود، باقی مانده بود که پس از اتمام عملیات مرکز کارآفرینی، پروژه مذکور از سرگرفته شده و در حال اجرا است.