آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 49532
پنجشنبه - 17 اسفند 1402 - 23:52

افتتاح دومین مرکز توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد

دومین مرکز استعدادیابی و توانمند سازی کودکان کار تحت عنوان پویا شهر با حضور شهردار منطقه و معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در محله فرحزاد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح دومین مرکز توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد

دومین مرکز استعدادیابی و توانمند سازی کودکان کار تحت عنوان پویا شهر با حضور شهردار منطقه ۲ تهران و معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در محله فرحزاد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در این مراسم با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه گفت: توانمند سازی و مهارت آموزی کودکان کار از رویکردهای مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و درهمین راستا مراکز پویا شهر راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکزعلاوه بر مهارت آموزی برای خانواده کودکان؛ آموزش و مهارت آموزی کودکان محلات کم برخوردار نیز است. شهردار منطقه۲ گفت: ‌ خدمات آموزشی درقالب برگزاری کارگاه و اهداء بسته های آموزشی،‌ برگزاری تورهای تفریحی، آموزشی، توانمندسازی و مهارت آموزی های هنری،‌ علمی- تخصصی ویژه کودکان و خانواده های آنها از جمله فعالیت های این مجموعه است که به صورت رایگان در محله فرحزاد ارائه می شود.

گفتنی است، درحاشیه افتتاح و بهره برداری از این مرکز واقع در بوستان پانزده خرداد؛ مراسم غرس نهال با حضور کودکان، شهردار منطقه و سایر مدیران شهری نیز انجام گرفت.