خبر
کد خبر : 4888
دوشنبه - 18 آذر 1398 - 20:51

سهم قابل توجه میادین میوه در تامین نیازهای شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۲۴۶ مرکز فعلی به ۲۵۶ مرکز افزایش خواهد یافت.

سهم قابل توجه میادین میوه در تامین نیازهای شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه یکی از محورهای اصلی سخنان شهردار تهران میادین میوه و تره بار و تاثیر به‌ سزای فعالیت این مراکز بر زندگی روزانه شهروندان تهران بود، گفت: شهردار تهران بر ارتقاء و توسعه کیفی و کمی میادین میوه و تره بار به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم تاکید ویژه‌ای دارند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سید سعید راد با اشاره سخنان شهردار تهران در نماز جمعه  بر ساخت ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال جاری، گفت: به این ترتیب، تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۲۴۶ مرکز فعلی به ۲۵۶ مرکز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سه اصل اساسی برای خدمات رسانی به شهروندان، «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «احترام به مشتری» است، اظهار داشت:  در همین راستا، قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار به طور متوسط، ۴۰ درصد از میانگین قیمت‌های سطح شهر پایین‌تر است.

راد با اشاره به اینکه با توجه به اوضاع و احوال معیشتی مردم، در حال حاضر میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه زندگی اقشار ضعیف و متوسط جامعه از نقش مهمی برخوردارند و از سهم قابل توجهی در افزایش قدرت خرید خانواده‌ها ایفاء می‌کنند، تصریح کرد: استقبال شهروندان از میادین روز به روز بیشتر می‌شود و امروز این مراکز، پاسخگوی مراجعات روزافزون مردمی هستند که میادین میوه و تره بار را برای خریدهای روزانه و هفتگی خود انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر سهم قابل توجه میادین میوه و تره بار در تامین نیازهای روزانه شهروندان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۴۰ درصد میوه و تره بار، ۲۵ درصد مواد پروتئینی، ۵۰ درصد مرغ و ۷۰ درصد ماهی و آبزیان شهر تهران از طریق میادین میوه و تره بار تامین می‌شود.