خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 48840
شنبه - 9 دی 1402 - 14:41

نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌ شود

نمایش «دلغَک» به کارگردانی سعید ابک از روز ۱۹ دی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌ شود

نمایش «دلغَک» به کارگردانی سعید ابک از روز ۱۹ دی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه آموزش و پرورش آوای جامعه ، این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی سعید ابک قرار است دی و بهمن ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا شود.

در خلاصه نمایش «دلغَک» آمده است: من یه دلقکم، می‌خوام شما رو بخندونم، ولی شما اصلا به کارهای من نمی‌خندین! حتما می‌پرسین چرا؟ عجله نکنید، خودتون می‌بینین…

در این نمایش معصومه آرواز، علی باروتی و سعید ابک به ایفای نقش می‌پردازند و سایر عوامل اجرایی عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید ابک، گفتار: کسرا و هستی امیرحسینی، آهنگ‌ساز و طراح صدا: حداد (احمد) حیدری، طراح لباس: هانیه زحمتکش، الهه میرزایی (خنده‌ی باران)، طراح و اجرای نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح صحنه: سعید ابک، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: مهدی مظلوم‌پور، عکاس: امیر عباسیان، صدابردار: (استودیو ترنج) فرشاد پاسدار، ساخت لوازم صحنه: هانیه زحمتکش، الهه میرزایی و پرستو آریاکیا، طراحی و ساخت کفش دلقک‌ها: پرستو آریاکیا، مدیر صحنه: نارگل شویدی، روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری (تئاتر کودک ببین).

پیشتر این نمایش قرار بود در آبان و آذر ۱۴۰۲ اجرا شود اما به دلیل آسیب‌دیدگی یکی از بازیگران، اجرای آن به تعویق افتاد. بنابراین قرار است نمایش «دلغَک» دی و بهمن ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران به روی صحنه ‌برود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.