خبر
کد خبر : 4873
دوشنبه - 18 آذر 1398 - 19:09

برگزاری همایش فصلی شورایاری منطقه ۱۳

همایش فصلی شورایاران منطقه ۱۳ با حضور شهردار منطقه، مدیران و مدیران
شهری و اعضای شورایاری محلات سیزده گانه در سالن مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد.

برگزاری همایش فصلی شورایاری منطقه ۱۳

به منظور تعامل هر چه بیشتر مدیریت شهری با شورایاران محلات، همایش فصلی شورایاران منطقه ۱۳ با حضور مرتضی رحمانزاده، شهردار منطقه، مدیران شهری و اعضای شورایاری محلات سیزده گانه در سالن مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه  ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ در این همایش با تاکید بر برگزاری مستمر این گونه نشست ها گفت: امیدواریم با یاری اعضا شورایاری و مدیران محلات ، معضلات و مشکلات محلات شناسایی و احصاء شود.

رحمان زاده ارتقای کیفی نهاد مدیریت محله و تقویت کارکرد اجتماعی محلات را از تاکیدات و اهداف دکتر حناچی، شهردار شهر تهران خواند و افزود: تلاش کنیم احساس تعلق محله‌ای و مشارکت‌های اجتماعی را در محلات منطقه افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا شورایاری بعنوان سازمان مردم نهاد ، هدف اصلی که مشارکت اجتماعی در امور مربوط به خودشان است را محقق کند.

شهردار منطقه ۱۳ در پایان اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه اعضای مدیریت شهری منطقه و شورایاران بتوانیم بیش از پیش به شهروندان خدمت کنیم.

گفتنی است ارائه گزارش از سوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، بیان دیدگاه های دو تن از شورایاران و تقدیر از دبیران شورایاری محلات از جمله دیگر بخش های برگزار شده در این مراسم بود.