آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 47783
چهارشنبه - 19 مهر 1402 - 13:11

برپایی جشن تولد ۱۰۴ ریحانه بهشتی با همکاری نیروی انتظامی و کمیته امداد

جشن تولد ۱۰۴ فرزند یتیم کمیته امداد با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و کمیته امداد برگزار شد.

برپایی جشن تولد ۱۰۴ ریحانه بهشتی با همکاری نیروی انتظامی و کمیته امداد

جشن تولد ۱۰۴ فرزند یتیم کمیته امداد با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش گروه رفاه و خدمات اجتماعی آوای جامعه  ریسه‌های رنگی، بادکنک‌های سفید و صورتی و حضور دختربچه‌هایی با شال‌ های خوشرنگ سبز و سرخ و سفید نشان از برگزاری جشن تولد دارد. جشن تولدی برای ۱۰۴ فرشته کوچک که با همکاری نیروی انتظامی و کمیته امداد برپا شده است.

میان هیاهوی شادی و خنده کودکان، دو کیک به رنگ سبز و سفید با نشان نیروی انتظامی و یک کیک ۳ طبقه به رنگ سفید و صورتی را به تالار می‌آورند و روی میز وسط تالار می‌گذارند و بعد هم ۱۰۴ شمع‌ روی هر ۳ کیک را روشن می‌کنند.

با روشن شدن شمع‌ها برق چشمان دختر بچه‌ها دیدنی‌تر و لبخند شاد روی لب‌هایشان شیرین‌تر می‌شود. امروز تولد همه شما ۱۰۴ ریحانه بهشتی است. حالا از بین شما ۱۴ دختر کوچولو زیر ۷ سال برای فوت کردن شمع‌ها بیایند.

دختربچه‌ها با شتاب به طرف کیک‌ها می‌‌دوند و برای رسیدن به کیک و فوت کردن شمع‌ها از همدیگر سبقت می‌کردند.

میان شعر و آواز، کیک‌های برش خورده را برای پذیرایی می‌آورند و بچه‌ها مشغول خوردن می‌شوند. از دختری که خامه‌ صورتی رنگ روی کیکش را در بشقاب دوستش می‌گذارد، می‌پرسم جشن چطور بود؟ می‌گوید: همیشه دلم می‌خواست روز جشن تولدم موقع فوت کردن شمع آرزو کنم اما تا امروز نه جشن تولدی داشتم و نه جشن تولدی دعوت شدم. امروز به آرزویم رسیدم. آرزوی، آرزو کردن موقع فوت کردن شمع‌های روی کیک!

دختر دیگری با شوق به شال سفید روی سرش اشاره می‌کند و می‌گوید ما با شال‌های سبز و سفید و سرخی که روی سرمان هست شکل یک پرچم بزرگ از ایران شدیم.