آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 47478
سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 14:56

تعریض پیاده رو ها در میدان چهارصد دستگاه / آغاز فاز اجرایی از ماه آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ تهران از برنامه ریزی برای اجرای طرح های ویژه در محله و میدان چهارصد دستگاه خبر داد.

تعریض پیاده رو ها در میدان چهارصد دستگاه / آغاز فاز اجرایی از ماه آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ تهران از برنامه ریزی برای اجرای طرح های ویژه در محله و میدان چهارصد دستگاه خبر داد و گفت: برنامه عملیاتی تعریض بخش هایی از پیاده رو های داخل میدان برای ایمن سازی و تردد راحت تر شهروندان از ماه آینده آغاز می شود.

منا خلیلی در پاسخ به پرسش خبرنگار گروه شهری آوای جامعه مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم و ساکنان محله و میدان چهارصد دستگاه در حوزه های ترافیکی با بیان این مطلب افزود: یکی از چالش های اصلی میدان چهارصد دستگاه نزدیکی به ایستگاه مترو ابن سینا است و این موضوع باعث می شود که استفاده کنندگان از مترو خودروهای خود را داخل میدان پارک کنند و باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و به ویژه ساکنان میدان شده است.

بنابر اظهارات وی ، پس از چند بار بازدید از این محله ، کار آمار برداری و پلاک برداری به اتمام رسیده است و براساس طرح مصوب ، تعریض پیاده رو در طرفین و در میدان چهارصد دستگاه در برنامه کاری قرار گرفته است تا بتوانیم پارک حاشیه‌ای و  پارک خودرو در مسیر عبور عابر پیاده را کاهش دهیم ، همچنین احداث فضای سبز، فضایی برای مکث، استراحت هم در طرح مصوب قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای طرح مصوب در صورتی که شرایط فراهم باشد برنامه ای برای ایجاد مسیر حرکت دوچرخه و آموزش اسکوتر هم با توجه به قرار گرفتن کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در میدان چهارصد دستگاه انجام خواهد شد.

گفتنی است این روزها مردم در محله و میدان چهارصد دستگاه با مشکلات گوناگون ترافیکی ، پارک های حاشیه ای ، پارک خودرو در پیاده رو ها و مسیر عبور عابر پیاده مواجه هستند، چندی پیش هم علیرضا نادعلی سخنگوی شواری شهر تهران از پیگیری مشکلات مردم در این میدان و همچنین اصلاحات ترافیکی برای پاسخ به مطالبات و د غدغه های مردم این محله خبر داده بود.

**************

*خبرهای مرتبط را در لینک های زیر مطالعه بفرمایید

https://avayejamee.ir/?p=47478

*اجرای طرح اصلاح هندسی میدانی چهارصد دستگاه

https://avayejamee.ir/?p=45089

*ضرورت ایمن سازی پیاده روها در میدان چهارصد دستگاه