آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 46424
جمعه - 26 خرداد 1402 - 20:41

محدوده مسیل منوچهری در شرق تهران ساماندهی شد

همزمان با بیست و پنجمین روز خرداد ماه ۱۴۰۲، مسیل منوچهری از سمت خیابان دماوند با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر پاکسازی و آراسته شد.

محدوده مسیل منوچهری در شرق تهران ساماندهی شد

مسیل منوچهری از سمت خیابان دماوند با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر پاکسازی و آراسته شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: نگهداشت مناسب منطقه و رفع کمبودها و نابسامانی های محلات یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است، بر همین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان صبح امروز در مسیل منوچهری به اجرا درآمد.

به گفته وی، این طرح با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار ناحیه ۳ و شهرداران نواحی ، رئیس اداره خدمات شهری و فعالیت ۱۰۶ نیروی کارگر از گروه های اجرایی حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه با استفاده از تجهیزات سنگین در مسیل منوچهری اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : در این طرح که با هماهنگی پلیس راهور و رعایت موارد ایمنی از ساعت ٧ صبح به اجرا در آمد، خدمات فوریتی مختلف در حوزه های شهری ارائه شد.

وی گفت: لایروبی و پاکسازی نهرهای رو بسته و رو باز سرتاسر مسیر و همچنین مسیل منوچهری، کند و کوب باغچه ها و فضاهای سبز منطقه، جمع آوری خاک و نخاله اطراف مسیل توسط کامیون ، شستشوی علائم ترافیکی، پاکسازی عرشه پل ها، تعمیر مخزن ها و زیرمخزنی ها،طعمه‌گذاری مبارزه با جانوران مضر شهری، رنگ آمیزی و شستشوی مخازن مکانیزه، شستشوی گاردریلها و نیوجرسی ها و نصب گاردریل در نقاط مورد نیاز از جمله خدمات ارائه شده در این طرح بود.

گفتنی است، مسیل منوچهری ۲هزار و ۴۵۰‌متر طول دارد و عمیق‌ترین مسیل منطقه به حساب می آید.