نبض جامعه
کد خبر : 46265
چهارشنبه - 10 خرداد 1402 - 12:04

ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در شبکه های رادیویی

شبکه رادیویی صبا در برنامه‌هایی با عنوان‌های«صبح ارادت»، «تهیه یک گزارش»، «در جستجوی آفتاب»، «ساده و صمیمی »،«نواهنگ»، «روایت رهبری» و به گرامی‌داشت این روز و سالگرد قیام ۱۵ خرداد می‌پردازد.

ویژه برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد در شبکه های رادیویی

شبکه رادیویی صبا در برنامه‌ هایی با عنوان‌ های «صبح ارادت»، «تهیه یک گزارش»، «در جستجوی آفتاب»، «ساده و صمیمی »،«نواهنگ»، «روایت رهبری» و به گرامی‌ داشت این روز و سالگرد قیام ۱۵ خرداد می‌پردازد.

به گزارش گروه رسانه آوای جامعه،  ویژه برنامه زنده «صبح ارادت» روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح با رویکرد گرامیداشت سالروز رحلت رهبر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد تقدیم مخاطبان می شود.

«نواهنگ» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به صورت زنده و با پخش ترانه‌ها و تصنیف‌های به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد به گرمیداشت این روزها می‌پردازد.مستند گزارشی «در جستجوی آفتاب» روز دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت۱۵ با موضوع زندگینامه امام خمینی(ره) و آشنایی با ابعاد شخصیتی ایشان پخش می‌شود.

«روایت رهبری» به صورت مستند با موضوع رهبر انقلاب (مدظله العالی) یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۴ پخش می شود.

صدای فضیلت و «نیمه خرداد»ویژه برنامه « نیمه خرداد »با موضوع بررسی شاخص ها و معیارهای خط حضرت امام خمینی (ه)،از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ساعت ۹ از رادیو معارف شنیده می شود، رادیو پیام و آوا با «پیام نیمه خرداد»با توجه به ساختار شبکه رادیویی پیام تمامی بخشهای این شبکه ۴۰درصد مطالب به موضوع سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ه) و قیام ۱۵ خرداد ، اختصاص دارد که همراه با موسیقی متناسب با فضای سنگین آن روز تهیه و پخش می شود.«پیام نیمه خرداد» برنامه های کوتاه در مورد انتصاب حضرت آیت الله خامنه ایی به رهبری جمهوری اسلامی ایران است،  مجید امجدی فرد تهیه کننده نیز برنامه هایی کوتاه در مورد آرمانها و اندیشه های امام راحل تهیه کرده است.

رادیو سلامت در «رثای آفتاب» ویژه برنامه «در رثای آفتاب »ویژه ۱۴ خرداد با محوریت نقش رهبری در ایجاد انسجام اجتماعی، نقش امام در شکل گیری تمدن نوین اسلامی، مبانی انسان شناختی امام خمینی(ره)، دیدگاه امام در مورد پزشکان و نظر شخصیت های جهانی در مورد امام و وصیت نامه ایشان از ساعت ۱۰:۰۵ ا تا ۱۱:۳۵ شنیده می شود.