خبر » زنان و جوانان » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 46213
چهارشنبه - 3 خرداد 1402 - 11:29

مرکز تخصصی استارتاپی شهردخت افتتاح شد

همزمان با دهه کرامت مرکز تخصصی استارتاپی شهر دخت به روی دختران شهر به ویژه دختران منطقه ۲ تهران گشوده می شود.

مرکز تخصصی استارتاپی شهردخت افتتاح شد

همزمان با دهه کرامت مرکز تخصصی استارتاپی شهر دخت به روی دختران شهر به ویژه دختران منطقه ۲ تهران گشوده می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ تهران گفت: همزمان با دهه کرامت ، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آیینی در ۹ محور درسطح محلات منطقه۲ برگزار می شود.

وی از افتتاح مرکز شهردخت خبرداد و گفت: همزمان با دهه کرامت مرکز تخصصی استارتاپی شهردخت به روی دختران شهر به ویژه دختران منطقه۲ گشوده می شود و فرصتی برای تقویت مهارت‌ آموزی دختران نوجوان و جوان فراهم می‌شود.

رجای با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دختران در سرای محلات و مدارس گفت: برگزاری «پویش آینده شبیه توست» درقالب جشن، مسابقه، مولودی خوانی، ورک شاپ های هنری-کارآفرینی،جشنواره غذای سالم  تبلیغات محیطی، توزیع گل و هدایای فرهنگی در فضاهای عمومی و جشن ها، مشق کرامت با برگزاری مسابقه و دلنوشته ونقاشی بین مدد جویان، همایش و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه های میلاد حضرت معصومه (س) بخشی از برنامه های در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت میز خدمت رضوی و چایخانه حضرت با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی در میدان شهید طهرانی مقدم برپا و از شهروندان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت پذیرایی می شود، گفت: پرده خوانی و نقالی رضوی در سرای محلات و معابر پرتردد، طرح رافت کریمانه درقالب کمک مومنانه وتوزیع بسته معیشتی بین کودکان کار دختر از دیگر برنامه های این ایام است.