ایثار اجتماعی » خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 46122
شنبه - 23 اردیبهشت 1402 - 11:32

ارائه محصولات شرکت‌ های دانش‌ بنیان شاهد و ایثارگر در نمایشگاه اینوتکس

مدیرکل دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر از استقبال بازدیدکنندگان از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های شاهد و ایثارگر در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس خبر داد.

ارائه محصولات شرکت‌ های دانش‌ بنیان شاهد و ایثارگر در نمایشگاه اینوتکس

مدیرکل دانش‌ پژوهان شاهد و ایثارگر از استقبال بازدیدکنندگان از محصولات شرکت‌ های دانش‌ بنیان و استارتاپ‌ های شاهد و ایثارگر در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس خبر داد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، عادل مهری ورنیاب با بیان اینکه برای سومین سال محصولات دانش‌بنیان ایثارگران در نمایشگاه اینوتکس ارائه می‌شود، گفت: در سنوات گذشته مدیران ارشد نظام از این نمایشگاه بازدید کردند و امسال سعی کردیم فضای غرفه ایثارگران بزرگ‌تر بوده و ضمن ارائه گسترده‌ تر محصولات بیشتر مورد توجه و بازید مخاطبان قرار بگیرد.

مدیرکل دانش‌ پژوهان شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: بیش از هزار شرکت دانش‌بنیان و استارت‌ آپ برای حضور در نمایشگاه شناسایی شد اما به دلیل محدودیت فضا، ۲۵ محصول شامل ۱۵ محصول از شهرستان‌ها و ۱۰ محصول از تهران انتخاب شد که البته داوری آنها سخت بود و خوشبختانه با آغاز برگزاری نمایشگاه شرکت‌کنندگان با تعامل توانستند محصولات خود را به فروش برسانند.

عادل مهری ورنیاب تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از ایثارگران است و حمایت تنها ارائه تسهیلات نیست و می‌توانیم محصولات را معرفی کنیم که این اقدام مورد تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و بدین ترتیب چهره‌های برجسته شاهد و ایثارگر به کشور و مردم معرفی می‌شوند و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی یک اقدام مناسب برای تحقق این هدف است.

وی با بیان اینکه محصولات گوناگون در حوزه پزشکی و سلامت، روشنایی و لامپ و حوزه نانو مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، افزود: رویکرد نمایشگاه بر این پایه است که هم سلامت و هم اشتغال مورد توجه قرار بگیرد و افراد با شرکت‌های سرمایه‌گذار آشنا شوند و تیمی هم به همین منظور در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ از غرفه مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر و مرکز نوآوری شاهد بازدید کرد.

مرکز دانش‌ پژوهان شاهد و ایثارگر و مرکز نوآوری شاهد در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس حضور دارد.

این غرفه در فضایی بالغ بر صد متر طراحی و پیاده‌سازی شده و شامل ۲۵ کانتر برای شرکت‌های دانش‌بنیان، فن‌آور و استارتاپی و همچنین تعدادی فضای اختصاصی جهت مذاکرات مستقیم نوآوران با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

گفتنی است، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور، بیش از ۷۰ هزار مخاطب فعال در حوزه کسب‌وکار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار و ۲۰ رویداد و بخش جانبی حضور دارند. در این رویداد جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه معرفی می‌شود.