ایثار اجتماعی » زنان و جوانان » نبض جامعه
کد خبر : 45987
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1402 - 14:04

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج های جوان ایثارگر

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری چهاردهمین دوره کارگاه‌های مهارت‌افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج های جوان (گرامیداشت عید سعید فطر) خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج های جوان ایثارگر

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری چهاردهمین دوره کارگاه‌های مهارت‌ افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج های جوان (گرامیداشت عید سعید فطر) از پنجم لغایت هشتم اردیبهشت ماه در هتل شاهد قم خبر داد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، سید مستجاد حسینی با اشاره به برگزاری پنج ساله کارگاه‌های آموزشی با هدف رصد، پایش و آموزش زوجین جوان گفت: این برنامه در راستای اصلاح و بهبود سبک زندگی، افزایش سواد سلامت اجتماعی و ارتقای نرخ شادکامی ایثارگران و با توجه به نقش مؤثر آموزش و آگاهی‌بخشی در تداوم و قوام زندگی مشترک و به ویژه زوج ها جوان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی افزود: چهاردهمین دوره کارگاه‌های مهارت‌ افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج ها جوان از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه با عنایت به اهمیت موضوع خانواده و لزوم تمرکز بر اهمیت استحکام نشاط و سلامت معنوی خانواده و پیشگیری و کاهش آسیب‌ های اجتماعی و فرهنگی این حوزه، در هتل شاهد قم برگزار شد.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال از این کارگاه‌ها گفت: در این دوره از کارگاه‌ های آموزشی مهارت‌افزایی تعداد ۴۰ زوج جوان شاهد و ایثارگر جامعه ایثارگری، از ۵ استان هرمزگان، خوزستان، همدان، لرستان و زنجان در پنج برنامه کارگاهی و آموزشی با سرفصل‌ های سواد مالی، سواد عاطفی، سواد ارتباطی، سواد رسانه و سواد تعلیم و تربیت شرکت کردند.

حسینی گفت:  کارگاه‌ های مهارت‌ افزایی خانواده با نشاط ویژه زوج ها جوان شاهد و ایثارگر برای استحکام بنیان خانواده یک دوره پنج ساله اول زوج ها جوان شاهد و ایثارگر برای آموزش‌های ضروری در ۵ سرفصل را مورد هدف قرار داده است.