آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 45761
یکشنبه - 27 فروردین 1402 - 14:27

برای نگهداشت شهر با هیچ شهردار ناحیه ای مماشات نخواهیم داشت

«موضوع نگهداشت شهر، قابل مسامحه و مماشات نیست و با شهرداران نواحی که باعث آزردگی خاطر شهروندان شوند با جدیت برخورد می شود.»

برای نگهداشت شهر با هیچ شهردار ناحیه ای مماشات نخواهیم داشت

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: موضوع نگهداشت شهر، قابل مسامحه و مماشات نیست و با شهرداران نواحی که باعث آزردگی خاطر شهروندان شوند با جدیت برخورد می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، مهدی شریفیان در حاشیه بازدیدهای میدانی و جلسات نظارت ستادی در تعدادی از نواحی پایتخت گفت: موضوع نگهداشت شهر از جمله رفت و روب معابر، جمع آوری منظم زباله ها، شستشوی مخازن، پاکسازی انهار و باغچه ها کمترین خواسته شهروندان از مجموعه شهرداری است و غفلت از آن ها توجیه پذیر نیست.

وی افزود: بر اساس خروجی پیام های ۱۳۷، متاسفانه میزان رضایتمندی شهروندان از موضوعات روزمره شهر به ویژه نگهداشت در سطح به نسبت پایین قرار دارد، لذا شهرداران نواحی باید تمرکز بیشتری بر این موضوعات داشته باشند.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق گفت: تمامی فعالیت های نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت زیر ذره بین تیم های نظارتی این اداره کل قرار دارند و پس از پایان ارزیابی ها و نظارت ستادی، کارنامه عملکردی برای تمامی نواحی صادر و شهرداران برتر و یا داری عملکرد ضعیف معرفی می شوند.