آوای شهر » خبر
کد خبر : 45283
یکشنبه - 21 اسفند 1401 - 18:59

ارتباط خوب سازمان اتکا با بخش خصوصی و مردم

«نکته‌ی حائز اهمیت این که اتکا با بخش خصوصی و مردم ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده برای مثال در حوزه‌ی حبوبات، یا تولید بذری که در اختیار کشاورزان می گذارد این خود باعث ایجاد اشتغال بین مردم  می شود.»

ارتباط خوب سازمان اتکا با بخش خصوصی و مردم

جانشین هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان اتکا گفت : امروز ما شاهد یک نمایشگاه خوب بودیم که انتظار از نیروهای مسلح ما و وزارت دفاع ما هم همین است .

به گزارش گروه رفاه و خدمات اجتماعی آوای جامعه سردار علی اکبر پور جمشیدی اظهار داشت : در واقع سازمان اتکا توانسته الگوئی برای سایر بخش‌های کشور ارائه کند، این را امروز در این نمایشگاه دیدیم که هم در حوزه‌ی تحقیقات و هم در حوزه‌ی تولید کارهای خوب و بزرگی انجام شده است .

وی عنوان کرد: سازمان اتکا با ورود به موضوع نیازهای اساسی کشور در حوزه‌ی کشاورزی،شیلات و هم در تولید گوشت دام و همچنین در لباس و سایر موضوعاتی که در نمایشگاه داریم می‌تواند برآورنده ی بخش قابل توجهی از نیاز کشور باشد .

وی گفت:  نکته‌ی حائز اهمیت این که اتکا با بخش خصوصی و مردم ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده است برای مثال در حوزه‌ی حبوبات، یا تولید بذری که در اختیار کشاورزان می گذارد این خود باعث ایجاد اشتغال بین مردم  می شود.