آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 45206
سه شنبه - 16 اسفند 1401 - 12:36

سخنگوی شورای شهر: پیگیر دغدغه های ساکنان میدان چهارصد دستگاه هستیم/ نتایج پیگیری ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید / بخشی از مشکلات توسط حوزه شهری قابلیت تسهیل دارد

سخنگوی شورای شهر گفت: نتایج پیگیری ها به شهروندان اعلام می شود و بخشی از مشکلات توسط حوزه شهری قابل تسهیل است.

سخنگوی شورای شهر: پیگیر دغدغه های ساکنان میدان چهارصد دستگاه هستیم/ نتایج پیگیری ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید / بخشی از مشکلات توسط حوزه شهری قابلیت تسهیل دارد

سخنگوی شورای شهر از ادامه پیگیری ها درباره دغدغه های ساکنان میدان چهارصد دستگاه تهران منطقه ۱۴ خبر داد و گفت: نتایج پیگیری ها به شهروندان اعلام می شود، بخشی از مشکلات توسط حوزه شهری قابلیت تسهیل دارد.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با برنامه رادیویی شهر آفتاب با بیان این مطلب گفت: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر از هفته گذشته پیگیر دغدغه ها و مشکلات ساکنان میدان چهارصد دستگاه از حوزه شهری منطقه ۱۴ هستیم و انشاالله نتایج پیگیری ها برای اطلاع شهروندان اعلام می شود.

وی افزود: محتوای پیام ها و اظهارنظر های شهروندان نشان می دهد که مشکلات این میدان چند بخشی است که بخشی مرتبط با پلیس راهور و بخشی دیگر هم توسط حوزه شهری قابلیت تسهیل دارد که در این حوزه و بخش هایی که شهرداری می تواند فعالیت داشته باشد ما پیگیر موضوعات هستیم.

سخنگوی شورای شهر همچنین در پاسخ به پیشنهادی درباره بازدید میدانی به همراه مدیران منطقه ۱۴ از این محله برای شناخت بهتر مشکلات و دغدغه های مردم گفت: بازدید های میدانی همواره در مقاطع و موضوعات گوناگون در برنامه ما است برای موضوع میدان چهارصد دستگاه هم از بازدید میدانی استقبال می کنیم.

گفتنی است، این روزها شهروندان محله چهارصد دستگاه از وضعیت نامناسب ترافیکی این میدان ،مزاحمت ها در اثر پارک خودرو ها در پیاده رو ها و نداشتن جداول و موانع مناسب و ورود تعداد زیادی خودرو های غیر محلی به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو گلایه دارند.

**************