آژیر » خبر
کد خبر : 4506
یکشنبه - 10 آذر 1398 - 08:30

نجات ساکنان ساختمان گرفتار در آتش

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نجات چهار نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی خبر داد که میان آتش گرفتار شده بودند.

نجات ساکنان ساختمان گرفتار در آتش

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نجات چهار نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی خبر داد که میان آتش گرفتار شده بودند.

به گزارش تسنیم، سیدجلال ملکی،با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله نارمک، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۷ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در محله نارمک، خیابان شهید ثانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه ۲۲ واحدی بود.

وی تصریح کرد: یکی از واحدها حدوداً به وسعت ۸۰ تا ۹۰ متر در طبقه پنجم دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود به طوریکه آتش از پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید.

به گفته ملکی، آتش در حال گسترش به اطراف بود و اطلاعات اولیه حاکی از گرفتار شدن تعدادی از ساکنان داخل ساختمان داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: یک خانم در طبقه پایینی (چهارم) و داخل بالکن تقاضای کمک می‌کرد که آتش‌‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، این خانم را با استفاده از نردبان هیدرولیکی با احتیاط و به سلامت به سطح زمین انتقال دادند.

وی با اشاره به گرفتار شدن سه نفر دیگر شامل یک خانم و دو دختربچه در طبقه پنجم و در یکی دیگر از واحدها، گفت: این افراد نیز قادر به خروج از داخل واحد نبودند که آتش‌نشانان آنها را نیز به سلامت به خارج از ساختمان هدایت کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت در این عملیات چهار نفر توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.