آوای شهر » خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 44651
دوشنبه - 17 بهمن 1401 - 01:56

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ورزشگاه جهان پهلوان تختی

مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی منطقه۱۴ همزمان با ایام الله مبارک فجر ، میزبان جشن بزرگ انقلاب بود.

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ورزشگاه جهان پهلوان تختی

مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی منطقه۱۴ همزمان با ایام الله مبارک فجر ، میزبان جشن بزرگ انقلاب بود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  جشن بزرگ فرهنگی و ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شهردار منطقه۱۴، جمعی از مدیران شهری، معتمدان مردم و نوجوانان و خانواده های دارالمومنین تهران در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، ایام الله دهه فجر را به همه فجرآفرینان و مردم مؤمن و انقلابی دارالمومنین تهران تبریک گفت.

این بین کودکان و نوجوانان منطقه با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی جلوه ای باشکوه و زیبا به مراسم دادند و همگی با خواندن سرود ملی، نمایشی از اقتدار این مرز پرگهر را ترسیم گر شدند.

سالاری پور با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهدای خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران بر تارک هستی ، استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد، اظهار داشت: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا و اتحاد مردم و بویژه حضور نونهالان وفرزندان نسل جدید که در مکتب بزرگان و الگوهایی چون حاج قاسم رشد می یابند ،هر روز تنومندتر از قبل می‌شود .

گفتنی است جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئولان شهری و گروه های فرهنگی ،هنری ، ورزشی با اجرای سرود ، نمایشی گروه کینگ بوکسینگ، جنگ شادی، نمایش موتور های سنگین، نمایش خودرهای قدیمی وآفرود، مسابقات ورزشی بومی محلی، توزیع جوایز نفیس وسفر مشهد، اجرای حرکات نمایشی موتور های سنگین و برنامه های متنوع دیگر با حضور بیش از هزار نفر اقشار گوناگون در منطقه ۱۴برگزار شد.