آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 44349
جمعه - 30 دی 1401 - 23:03

تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ پهلوانی در جامعه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با اعضا تیم فوتسال فراجا گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، ورزشی برای اشاعه معروف هاست.

تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ پهلوانی در جامعه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با اعضا تیم فوتسال فراجا گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری، ورزشی برای اشاعه معروف هاست.

به گزارش گروه انتظامی آوای جامعه، سردار حسین رحیمی رئیس هیئت فوتبال پاس، فوتسال پاس و ووشو  فراجا در جلسه با عضا تیم فوتسال فراجا با تاکید بر اینکه باید همت و تلاش و پشتکار بلندی را داشته باشید، خاطرنشان کرد: ورزش از قابلیت و ظرفیت بالای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی  و سیاسی برخوردار است و امروز ورزش از جمله مهمترین موضوعات روز جوامع گوناگون به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه همه افراد جامعه ما مستقیم و یا غیر مستقیم با ورزش در ارتباط هستند، عنوان کرد: این مهم نشان دهنده جایگاه و موقعیت و اهمیت والای ورزش و رشته های گوناگون ورزشی است که دراین میان ورزش فوتبال از جایگاه و اهمیت بیشتری برخوردار است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه به دنبال احیا و بازسازی ساختار تیم فوتبال پاس هستیم، بیان داشت: ورزش فوتبال و فوتسال امروز مورد توجه و اقبال جوامع گوناگون و به ویژه جوانان و نوجوانان است که می توان از این ظرفیت عظیم برای جذب سرمایه های مردمی و اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید براینکه جوانان را باید با موضوعات فرهنگی و ورزشی بیشتر آشنا کرد، اظهار داشت: امروز پلیس با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، هنری و ورزشی به دنبال فرهنگ سازی و اشاعه معروف ها است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی رقابت، هیجان، شادابی و سرزندگی را به همراه دارد، عنوان داشت: راه اندازی تیم فوتسال پاس و در ادامه راه اندازی تیم فوتبال پاس با هدف ایجاد و تزریق نشاط و شادابی در بین فوتبال دوستان و علاقمندان به فوتبال و ورزش است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تیم فوتسال پاس فراجا در مسابقات نیم فصل خود درخشش خوبی داشته است، گفت: باید فرهنگ ورزشکاری و پهلوانی در جامعه جاری و ساری شود و سازمان های متولی اقدامات بایسته لازم را برای ترویج فرهنگ پهلوانی بعمل آورند چرا که ورزش کاران برای جوانان و نوجوانان ما الگوهای شایسته باید باشند چرا که خواسته یا نا خواسته مورد توجه جامعه هستند.