خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 44230
دوشنبه - 26 دی 1401 - 23:09

بیش از یک میلیون نفر جشنواره قصه گویی را از سامانه شاد دنبال کردند

بیش از یک‌ میلیون و ۶۰۰هزار نفر در روز نخست بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، از طریق پیام‌رسان «شاد» در جریان برنامه‌های این رویداد فرهنگی قرار گرفتند.

بیش از یک میلیون نفر جشنواره قصه گویی را از سامانه شاد دنبال کردند

بیش از یک‌ میلیون و  ۶۰۰هزار نفر در روز نخست بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، از طریق پیام‌ رسان «شاد» در جریان برنامه‌های این رویداد فرهنگی قرار گرفتند.

به گزارش گروه آموزش و پرورش آوای جامعه،  پخش و انتشار برنامه‌های بیست‌ و چهارمین جشنواره قصه‌ گویی از برنامه‌های کاربردی و سایت‌های آپارات و شاد، مخاطبان میلیونی پیدا کرد.

در اولین روز از برگزاری جشنواره قصه‌گویی ، بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار بازدیدکننده در جریان برنامه‌های گوناگون این رویداد فرهنگی از طریق نرم‌افزار «شاد» قرار گرفتند، از این میان، ۱۲۱هزار و  ۶۰۰نفر به‌طور مستقیم تماشاگر برنامه‌های روز نخست جشنواره قصه‌گویی شدند، علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه‌ها از پیام‌ رسان شاد، می‌توانند به نشانی https://shad.ir/kanoonparvaresh مراجعه کنند.

برنامه‌های گوناگون جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از طریق آپارات هم پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای هم‌زمان این برنامه‌ها برای بخش ملی، بین‌الملل و برگزیدگان به صفحه پخش زنده کانال اصلی کانون به نشانی www.aparat.com/kanoonparvaresh/live، بخش آیینی‌سنتی به کانال جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به‌ نشانی www.aparat.com/ghesehgooei/live و برای تماشای نشست‌های علمی تخصصی دانشگاه نیز به کانال کانون استان یزد به نشانی www.aparat.com/kanoon.yazd/live مراجعه کنند.

گفتنی است، بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌ گویی کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان از ۲۵ دی آغاز شده است و تا بیست‌ و نهم همین ماه در شهر یزد ادامه خواهد یافت.