آوای شهر » پیام مردمی » تلفن » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 44115
سه شنبه - 20 دی 1401 - 00:11

چرا پل عابر پیاده برقی نمی شود ؟ / ارسال پاسخ شهرداری منطقه ۱۳ برای «آوای جامعه»

فایل صوتی  مربوط به انتقاد یکی از شهروندان ساکن خیابان پیروزی است که برای گروه پیام های مردمی «آوای جامعه» ارسال شده است.

چرا پل عابر پیاده برقی نمی شود ؟ / ارسال پاسخ شهرداری منطقه ۱۳ برای «آوای جامعه»

ارسال پیام مردمی برای « آوای جامعه»

این روزها شهروندان در سه راه شکوفه خیابان پیروزی با مشکلات گوناگون برای دسترسی به مراکز خرید و عبور از خیابان مواجه هستند، سال ها است پل عابر پیاده این محل بدون تغییر بوده و علیرغم درخواست های گوناگون شهروندان مبنی بر تجهیز این پل عابر پیاده به سیستم برقی و مکانیزه , هیچگونه فعالیتی از سوی شهرداری منطقه ۱۳ در این باره انجام نشده است ، شهروندان و به ویژه سالمندان و کودکان برای تردد و عبور از خیابان پیروزی با مشکل مواجه هستند.

فایل صوتی  مربوط به انتقاد یکی از شهروندان ساکن خیابان پیروزی است که برای گروه پیام های مردمی «آوای جامعه» ارسال شده است، پیش از این هم پیام های دیگری درباره همین موضوع از راه های گوناگون برای بخش ارتباط مردمی پایگاه رسانه ای «آوای جامعه» ارسال شده بود.

پایگاه رسانه ای «آوای جامعه» آماده دریافت و بازتاب نظرات و دیدگاه های شهروندان و همچنین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ درباره این موضوع است. در صورت دریافت پاسخ از سوی واحد مربوطه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

***************

 

***************

پیام ارسالی در مرحله پیگیری (۱)

*ارسال پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ برای «آوای جامعه»

پیرو پیام مخاطبان عزیز درباره مشکلات پل عابر پیاده در سه راه شکوفه ، پس از پیگیری های واحد ارتباطات مردمی پایگاه رسانه ای «آوای جامعه»، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ پاسخی را برای این رسانه ارسال کرده است که به عینه برای اطلاع مخاطبان ارائه می شود.

با توجه به درخواست مردمی در آن رسانه با موضوع «چرا پل عابر پیاده برقی نمی شود»، به استحضار میرساند با عنایت به بخشنامه: تفکیک وظایف و مسئولیت امور اجرایی پل های عابر پیاده- شهرداری مناطق ۲۲گانه؛ مسئولیت احداث (مکانیزاسیون)، حفظ و نگهداشت پل‌های عابر پیاده مکانیزه بر عهده سازمان زیباسازی است، به همین منظور مکاتبه ای در همین باره با سازمان زیباسازی صورت پذیرفت.

پیام ارسالی در مرحله پیگیری ۲

به اطلاع مخاطبان عزیز می رساند، ادامه پیگیری ها درباره این پیام مردمی از طریق سازمان زیباسازی انجام خواهد شد و نتایج به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.