آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 44074
دوشنبه - 19 دی 1401 - 14:27

اجرای طرح بهاران خدمت در منطقه ۱۴ تهران

شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح ویژه بهاران خدمت در این منطقه با هدف ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان، مرمت زیرساخت های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی و بهبود منظر شهری، خبر داد.

اجرای طرح بهاران خدمت در منطقه ۱۴ تهران

شهردار منطقه ۱۴تهران از اجرای طرح ویژه بهاران خدمت در این منطقه با هدف ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان، مرمت زیرساخت های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی و بهبود منظر شهری، خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محمد امین سالاری پور با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های اجرایی و ستادی برای خدمت رسانی به شهروندان با توجه به ایام ملی و مذهبی پیش رو همچنین نزدیک شدن به ایام پایانی سال، گفت: در همین راستا پس از برگزاری جلسه هماهنگی بین واحدهای ستادی و اجرایی، طرح بهاران در منطقه ۱۴ وارد فاز اجرایی شده است.

اجرای طرح های ویژه در بزرگراه ها و شریان های اصلی از جمله محور امام علی(ع)، نوسازی المان ها ، مبلمان شهری و طرح های بهبود کیفیت نگهداشت از برنامه های در دستور کار اجرای این طرح است که به گفته سالاری پور برای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان پیش از فرارسیدن سال جدید انجام می شود.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر اجرای دستورالعمل های طرح بویژه در محله های کم برخوردار افزود: بر این اساس و برای نونوار شدن محله ها در نواحی ششگانه ،تیم های کارشناسی برای شناسایی مشکلات و مطالبات شهری شهروندان با بهره مندی از ظرفیت ها و مشارکت خود اهالی بسیج شده اند.

رسیدگی ویژه به مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در اعیاد و مناسبت های جاری و بهبود فضای سبز و زیباسازی مدارس ( کاشت نهال و رنگ آمیزی ) با مشارکت خود دانش آموزان و ایجاد بازارچه اقوام برای  تامین مایحتاج شهروندان در نزدیکی سال نو، از ماموریت های اصلی و مورد توجه این طرح است که سالاری پور به آن اشاره کرد.

شهردار منطقه درباره برخی اقدامات در دست اقدام چون نورپردازی زیر پلها ، ساماندهی آسیب های اجتماعی، مشاغل ، نوسازی و رنگ آمیزی مخازن زباله و زیر مخزنی ها ، کاشت گل های فصلی یا فرش گل، ساماندهی و رفع خطر تمامی کارگاه های ساختمان و عمرانی، رسیدگی به وضعیت عمرانی محور به لحاظ لکه گیری آسفالت، مرمت و تعویض دریچه ها و جداول و مرمت و تعویض المانهای ترافیکی گفت: هم افزایی برای اجرای کیفی طرح در یک دوره زمانی مشخص و در کل اجرای طرح های ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام ملی و اعیاد مذهبی پیش رو با هدف ایجاد شهری مطلوب همه شهروندان با دقت، سرعت ، کیفیت در همه نقاط پیش بینی شده، بویژه محله های کم برخوردار انجام خواهد شد.