آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 43799
چهارشنبه - 7 دی 1401 - 04:39

امدادگران دارای درجه ایثار هلال‌ احمر قراردادی می‌شوند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار خبر داد.

امدادگران دارای درجه ایثار هلال‌ احمر قراردادی می‌شوند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار خبر داد و گفت: مراحل استعلام و بررسی پرونده امدادگران در حال انجام است و تا قبل از فرارسیدن نوروز نهایی خواهد شد.

به گزارش گروه حوادث آوای جامعه،  مهدی ولی‌پور با اشاره به دغدغه مدیران جمعیت هلال احمر برای انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار گفت: در حال حاضر پرونده استخدامی امدادگران ایثارگری که تایید و به ساختمان صلح هلال‌احمر ارسال شده در حال بررسی است تا مراحل انعقاد قرارداد انجام شود.

وی با اشاره به این که انعقاد قرارداد زمان‌بر است و در حال حاضر مراحل استعلام مدارک دانشگاهی و کارت پایان خدمت امدادگران دارای درجه ایثار در حال انجام است، عنوان کرد : پس از انجام استعلامات لازم، شرکتی که زیرنظر جمعیت هلال‌ احمر فعالیت می‌کند و قرارداد ساعتی امدادگران تحت نظارت آن انجام می‌شود به صورت یکجا با این امدادگران قرارداد خواهد بست.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گفت : تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ قراردادها و استعلامات امدادگران دارای درجه ایثار نهایی شده و ابلاغیه آن برای انعقاد قرارداد به استان‌ها ارسال می‌شود.