آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 43544
جمعه - 25 آذر 1401 - 03:41

انهدام باند سرقت به عنف با بیش از ده شاکی

فرمانده انتظامی شهرستان ری دستگیری ۶ سارق زورگیر محدوده کهریزک و کشف ۳۰ پرونده سرقت، خبر داد.

انهدام باند سرقت به عنف با بیش از ده شاکی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق زورگیر محدوده کهریزک و کشف ۳۰ پرونده سرقت، خبر داد.

به گزارش گروه انتظامی آوای جامعه ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان این مطلب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده کهریزک به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محل قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرایند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تغییر مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضای اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه پنج نفر از همدستانش را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری معترف که تاکنون ده مالباخته. آن را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد گرفت گفت؛ پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.