خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 43402
یکشنبه - 20 آذر 1401 - 00:01

راه اندازی مرکز مهارت آموزی دانشجویی دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از افتتاح مرکز مهارت آموزی و همچنین راه اندازی هیات اندیشه ورز (اتاق فکر) دانشجویی برای اولین بار در کشور خبر داد.

راه اندازی مرکز مهارت آموزی دانشجویی دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از افتتاح مرکز مهارت آموزی و همچنین راه اندازی هیات اندیشه ورز (اتاق فکر) دانشجویی برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه آوای جامعه،  وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران همزمان با هفته پژوهش و در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان از افتتاح هیات اندیشه ورز (اتاق فکر) دانشجویی برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: هیات اندیشه ورز دانشجویی برای اولین بار در دانشگاه پیام نور استان تهران در ماه گذشته راه اندازی و اجرائی شد و بزودی هیات اندیشه ورز (اتاق فکر) کارکنان نیز راه اندازی خواهد شد.

افشین مهر اظهار داشت: مرکز مهارت آموزی دانشجویان و همچنین کانون ارزش آفرینان دانشگاه پیام نور استان تهران بزودی راه اندازی می شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران به موضوع حمایت از ایده های دانشجویی نیز پرداخت و افزود: برای حمایت از ایده های دانشجویی و تجاری سازی آن از معاونت پژوهش دانشگاه درخواست داریم که هر چه سریعتر مرکز حمایت از ایده و تجاری سازی را در سطح دانشگاه راه اندازی و سازوکار آن را ابلاغ فرمایند.

وی خاطرنشان کرد: هسته های نوآوری مرکب متشکل از عضو هیات علمی، کارمند و دانشجو در دستور کار است و بزودی افتتاح خواهد شد و همچنین استعدادیابی در عرصه های مختلف علمی، هنری، فنی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان بزودی راه اندازی می شود.

افشین مهر با ذکر ویژگی های مطلوب دانشگاه مورد نظر خویش در پیام نور تهران با تاکید بر القاء حسن تعلق به دانشگاه با عنوان «دانشگاه من» به برخی از ویژگی های آن پرداخت و اظهار داشت: این دانشگاه خلاق است و خلاقیت را در همه ذینفعانش اعم (کارکنان، دانشجویان و اساتید) ارج می نهد و به توانمندسازی سرمایه های انسانی خود اهمیت می دهد.

وی عنوان کرد: این دانشگاه برای محصول خود که دانشجویی توانمند و آماده ورود به بازار کار است ارزش فراوان قائل است و همچنین به ایده ها در همه سطوح اهمیت می دهد و تجمیع ایده ها در همه سطوح برای دست یابی به الگوهای بهتر اجرایی و همچنین تولید دانش فنی و محصول جدید را از افتخارات خود می داند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: این دانشگاه به ارزش آفرینان خود می بالد و آنها را در هر موقعیتی که باشند عضو خانواده بزرگ خود می داند و امیدوار است آنها نیز این حسن تعلق به دانشگاه را با خود داشته باشند.

گفتنی است مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان تهران بعد از ۲ سال برگزار و در پایان مراسم پژوهشگران برتر معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.