آوای شهر » خبر » زنان و جوانان » نبض جامعه
کد خبر : 43143
پنجشنبه - 10 آذر 1401 - 04:41

پاسخ به مطالبات زنان در«مهربانو» رادیو تهران

برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ضمن معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه با مدیران حوزه بانوان پیرامون دغدغه های زنان گفتگو می کند.

پاسخ به مطالبات زنان در«مهربانو» رادیو تهران

برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ضمن معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه با مدیران حوزه بانوان پیرامون دغدغه های زنان گفتگو می کند.

به گزارش گروه زنان و جوانان آوای جامعه،  زرین کشاورز تهیه کننده برنامه مهربانو گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ضمن معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه با مدیران حوزه بانوان پیرامون دغدغه های زنان گفتگو می کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید برنامه مهربانو افزود: در این برنامه دغدغه های بانوان در تمام اقشار بررسی و شنیده می شود و توسط مسئولین و کارشناسان پاسخ داده می شود، بیشتر فعالیت های برنامه مهربانو در حوزه جمعیت، فرزندآوری، کسب و کار بانوان، کارآفرینی و آموزش های زنان و خانواده است.

درهر برنامه از مدیران مرتبط با حوزه بانوان دعوت به عمل آمده تا آنها پاسخگوی موضوعات، دغدغه ها و مطالبات بانوان باشند.

به مناسبت روز مجلس، زهره الهیان، نماینده کنونی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس  پنجشنبه ۱۰ آذر، با حضور در برنامه مهربانو رادیو تهران پاسخگوی مخاطبان است.

برنامه مهربانو به‌ دنبال ارتقای اطلاعات عمومی و تخصصی حوزه بانوان و پاسخگویی به پرسش های شنوندگان رادیو تهران است، شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است.

همچنین این برنامه هر روز ساعت ۱۵:۴۰ در گفتگو با زنان موفق، کارآفرین و متدین روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود و روایت هایی از بانوانی که یاد و خاطراتشان تجلی گر زنان موفق ایرانی است را به سمع مخاطبان می رساند، علاوه بر این تازه ترین اخبار و رویکردهای حوزه بانوان از این برنامه به اطلاع مخاطبان می رسد.

گفتنی است، زهره الهیان پزشک و سیاستمدار ایرانی و نمایندهٔ کنونی حوزهٔ انتخابیهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس است، وی در حال حاضر، در فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان رئیس گروه آینده‌نگری و نظریه‌پردازی، مشغول به فعالیت است، وی در دورهٔ هشتم و یازدهم نیز نماینده بوده ‌است.