آوای شهر » خبر
کد خبر : 43116
دوشنبه - 7 آذر 1401 - 21:48

تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل های ویژه نگهداشت بهتر درختان

شهردار منطقه ۱۷ تهران در جریان بازدید از بوستان های ناحیه یک بر لزوم اجرای دستورالعمل های ویژه برای نگهداشت بهتر درختان تاکید کرد.

تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل های ویژه نگهداشت بهتر درختان

شهردار منطقه ۱۷ تهران در جریان بازدید از بوستان های ناحیه یک این منطقه بر ضرورت اجرای دستورالعمل های ویژه به منظور نگهداشت بهتر درختان تاکید کرد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، جلال دوزنده شهردار ناحیه یک و کارشناسان اداره فضای سبز منطقه از برخی بوستان های ناحیه یک از جمله گلناز، ابوذر و شهید ناظری بازدید کردند.

این بازدید برای بررسی و ارزیابی و رفع مشکلات و نظارت بر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداشت فضای سبز و گونه های گیاهی بوستان ها انجام شد.

در این بازدید کارشناسان اداره فضای سبز درباره راهکارهای انجام شده درباره نگهداشت اصولی و علمی فضای سبز و درختان و درختچه های موجود در فضای سبز، چگونگی مبارزه با آفات و بیماری ها و درختچه ها صحبت کردند و گزارش های لازم را به شهردار منطقه ارائه دادند.

شهردار منطقه پس از استماع گزارش ها و نکات مربوط به مباحث نگهداشت فضای سبز و درختان و درختچه ها، بر اجرای دستورالعمل های لازم درباره نگهداشت هر چه بهتر فضای سبز و گونه های گیاهی موجود در بوستان ها تاکید کرد.