آژیر » پیشخوان » خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 43113
دوشنبه - 7 آذر 1401 - 12:35

طرح توقف تولید پراید نتیجه یک تحقیق علمی است

«طرح هایی مانند همیاران پلیس، سیستم‌های گوناگون مرتبط با ایمنی خودروها و حتی طرح از رده خارج شدن یک محصول مانند پراید از نتایج استفاده از تحقیقات دانشگاهی در مجموعه پلیس راهور بوده است.»

طرح توقف تولید پراید نتیجه یک تحقیق علمی است

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: طرح هایی مانند همیاران پلیس، سیستم‌های گوناگون مرتبط با ایمنی خودروها و حتی طرح از رده خارج شدن یک محصول مانند پراید از نتایج استفاده از تحقیقات علمی و دانشگاهی در مجموعه پلیس راهور بوده است.

سردار تیمور حسینی در حاشیه اختتامیه جشنواره ترجمان دانش با موضوع ارائه پایان نامه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی «آوای جامعه» با بیان این مطلب افزود: سال های متمادی است که ما در مجموعه پلیس راهور از پایان‌نامه ‌های ارشد و دکتری که مرتبط با حوزه ترافیک است حمایت می‌کنیم.

بنابر اظهارات وی، علاوه برحمایت از پایان نامه های علمی و دانشگاهی مرتبط با حوزه فعالیت های پلیس راهور، محققان و پژوهشگران که در مقطع تحصیلات تکمیلی در گروه نخبگان هستند اگر در حوزه ترافیک و موضوعات پیرامون آن، تحقیق یا پژوهش را انجام دهند در صورت پذیرش به عنوان فعالیت جایگزین خدمت سربازی از آن‌ها پذیرفته می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در حقیقت این افراد به جای اینکه خدمت سربازی انجام دهد، تحقیقی را برای ما انجام می‌دهند و ما از نتیجه و محصول تحقیق آنها در فعالیت های پلیس استفاده می‌کنیم واین موضوع یکی از بهترین نوع حمایت از این فعالیت های علمی و تحقیقاتی است.

سردار حسینی گفت: در سال های گذشته اجرای طرح هایی مانند همیاران پلیس، سیستم‌های گوناگون مرتبط با ایمنی خودروها و حتی طرح از رده خارج شدن یک محصول مانند پراید از نتایج استفاده از تحقیقات علمی و دانشگاهی در مجموعه پلیس راهور بوده است که به شکل عملی و مستند وضعیت ایمنی خودرو بررسی شده است.