آوای شهر » حقوقی و قضایی » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 42973
پنجشنبه - 3 آذر 1401 - 03:31

فراخوان اعلام قوانین دارای ابهام در حوزه شهری / اهدا جوایز نقدی برای بهترین پیشنهادها

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند .

فراخوان اعلام قوانین دارای ابهام در حوزه شهری / اهدا جوایز نقدی برای بهترین پیشنهادها

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، از اعلام ۵۰ ماده قانون، مقرره و دستورالعمل دارای ابهام، تزاحم و تعارض در قوانین شهرداری تهران خبر داد و گفت : از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، راهکارهای تخصصی و قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  محمدعلی الفت پور درباره کمیته مقررات‌زدایی، گفت: پیرو دستور شهردار تهران، «ستاد ارتقای سلامت اداری» و ذیل آن کارگروه «کمیته مقررات‌ زدایی» با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس ، اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها و اداره کل حقوقی شهرداری تهران، به‌منظور رفع قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض شکل گرفت.

وی عنوان کرد: از هشت حوزه تخصصی شهرداری تهران درخواست کردیم قوانین دارای ابهام، تزاحم و تعارض شهرداری را اعلام کنند که تاکنون ۵۰ مورد از این موارد برای بررسی اعلام شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی موارد اعلام شده در کمیته مقررات‌زدایی بررسی می‌شود، افزود: از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند این پیشنهادات در کمیته بررسی شده و به بهترین پیشنهادات و راه‌حل ها جوایز نقدی از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ کارکنان شهرداری تهران می‌توانند از طریق بخش فراخوان سامانه نظام پیشنهادات و عموم شهروندان و خبرگان از طریق شبکه‌های مجازی «ایتا» به آدرس @nosazitahavol و ادمین کانال «بله» به آدرس @nosazitahavol پیشنهادات خود را ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ‌تلفن ۹۶۰۱۶۷۱۵-۰۲۱ تماس بگیرند.