آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 4297
شنبه - 25 آبان 1398 - 14:52

درمان اعتیاد، تحت پوشش بیمه است

دلیل شروع اعتیاد‌ها اغلب با مصرف‌های تفننی، تاثیرات گروه همسالان و جلب توجه دیگران است و زنان و کودکان معتاد مهم‌ترین جامعه‌ای هستند که توجه ویژه به آن‌ها باید شود.

درمان اعتیاد، تحت پوشش بیمه است

سخنگوی دولت گفت : دلیل شروع اعتیاد‌ها اغلب با مصرف‌های تفننی، تاثیرات گروه همسالان و جلب توجه دیگران است و زنان و کودکان معتاد مهم‌ترین جامعه‌ای هستند که توجه ویژه به آن‌ها باید شود.

به گزارش خبرگزاری آریا، علی ربیعی سخنگوی دولت در جشنواره فرهنگی ورزشی یاریگران زندگی که با حضور مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و تعدادی از چهره های بزرگ ورزشی کشور در قالب تیم قهرمانان از جمله علی دایی آقای گل جهان و وحید شمسایی ستاره فوتسال جهان ، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس و محمد نوازی پیشکسوت استقلالی ، حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان، سید جلال حسینی، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و محمد انصاری از پرسپولیس و روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند از استقلال و علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که هدایت تیم ستاره ها را برعهده داشت.برگزار شد ، ضمن تاکید بر مبارزه با اعتیاد اظهار داشت:با تکیه بر خانواده، جامعه، نهاد‌های دولتی و افراد مشهور و تاثیرگذار در جهت مقابله با اعتیاد حرکت خواهیم کرد.

سخنگوی دولت در ادامه بااشاره به اینکه در بحث پیشگیری اعتیاد تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته ایم اظهار کرد: درمان اعتیاد تحت پوشش بیمه قرار گرفته و حوزه آموزش و پرورش نیز برای پیشگیری از اعتیاد اهتمام دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: علت شروع اعتیاد‌ها اغلب با مصرف‌های تفننی، تاثیرات گروه همسالان و جلب توجه دیگران است و زنان و کودکان معتاد مهم‌ترین جامعه‌ای هستند که توجه ویژه به آن‌ها باید شود.

وی در پایان گفت :برگزاری مسابقات ورزشی برای بهبود یافتگان نوعی مبارزه با اعتیاد است و دولت همه تلاش خود را برای کاهش اعتیاد می‌کند.

گفتنی است ؛ این مسابقه در مجموعه ورزشی شهید هرندی برگزار و در نهایت در رقابت جذاب بعد از ۴۰ دقیقه تقابل بین تیم بهبود یافتگان اعتیاد و قهرمانان ملی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم قهرمانان ملی به پایان رسید.