آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 42243
دوشنبه - 25 مهر 1401 - 04:30

آموزش تفکیک پسماند از مبدا به واحد های مسکونی در منطقه ۳ تهران

برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و نگهداشت بهینه شهر، آموزش تفکیک پسماند از مبدا به هزار و ۱۲۰  واحد مسکونی، تجاری و اداری در طرح خدمت منطقه ۳ تهران انجام شد.

آموزش تفکیک پسماند از مبدا به واحد های مسکونی در منطقه ۳ تهران

برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و نگهداشت بهینه شهر، آموزش تفکیک پسماند از مبدا به هزار و ۱۲۰  واحد مسکونی، تجاری و اداری در طرح خدمت منطقه ۳ تهران انجام شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص مدیریت اصولی پسماند، توزیع کیسه های ویژه جمع آوری (پسماند خشک، کارتن پلاست و مخازن ویژه)، خدمت رسانی به مراکز اداری و تجاری، استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در مراکز پرتردد و نظارت بر عملکرد غرف بازیافت از جمله مواردی بود که در طرح خدمت انجام شد.

در این راستا می توان به توزیع تعداد ۶۱۵ عدد کارتن پلاست، بکارگیری حدود ۲۵۰ نفر نیروی انسانی بصورت روزانه ، فعالیت ۶ دستگاه خودروی جمع آوری در سطح نواحی و توزیع ۳۰۰ کیلوگرم کیسه مخصوص جمع آوری پسماند خشک اشاره کرد.