آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 41377
یکشنبه - 30 مرداد 1401 - 21:40

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اربعین در منطقه ۲۰ تهران

شهرداری منطقه ۲۰ همچون سال های گذشته میزبان خیل عظیمی از محبان حضرت امام حسین(ع) هستند و برای خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین تمهیدات رفاهی،خدماتی و امنیتی پیش بینی شده است.

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اربعین در منطقه ۲۰ تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه ۲۰ از وضعیت پروژه های ویژه خدمات شهری بازدید کرد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و هیئت همراه، جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، سید محمد ناظم رضوی شهردار، معاون و مدیران حوزه خدمات شهری منطقه ۲۰ از عملیات احداث قطب گردشگری بام ری در مجاورت بقعه بی بی شهربانو،احداث بوستان مزرعه، بوستان سافاری در جنگل کاری عرصه شمال، احداث فضای سبز و روشنائی رفیوژ میانی خیابان سلمان فارسی و روشنائی خیابان امام حسین(ع)، انتقال صنایع مزاحم مجتمع استوک خاوران و جمع آوری خاک و نخاله حریم منطقه بازدید شد.

در ادامه این بازدید ضمن تشکیل جلسه و بررسی پروژه های خدمات شهری، درباره تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم راهپیمائی اربعین با استفاده از تمامی ظرفیت های حوزه های گوناگون و خدمات رسانی بهینه به زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و راهپیمایان بحث و تبادل نظر شد.

بهرامی با بیان اینکه هدف ما در شهرداری تهران خدمت خالصانه به مردم است و در این راستا رفع معضلات و مشکلات و رفاه حال شهروندان در اولویت قرار دارد گفت: در اجرای مراسم اربعین از مشارکت های مردمی بهره مند خواهیم شد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ گفت: شهرداری منطقه ۲۰ همچون سال های گذشته میزبان خیل عظیمی از محبان حضرت امام حسین(ع) هستند و برای خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین تمهیدات رفاهی،خدماتی و امنیتی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز راهپیمائی از محورهای اصلی شهر تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود گفت: مسیر اصلی راهپیمائی از مسیرهای خیابان فدائیان اسلام حدفاصل بزرگراه آزادگان تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان شهید رجائی حدفاصل بزرگراه آزادگان تا خیابان فدائیان اسلام خیابان ورامین حدفاصل پل تقی آباد تا میدان بسیج تعیین شده است.