خبر » زنان و جوانان » نبض جامعه
کد خبر : 40643
دوشنبه - 3 مرداد 1401 - 08:49

برنامه ریزی برای توسعه محصولات شرکت پارس

این روزها تولید یخچال فریزر در برنامه این شرکت است و براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری خط تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی که پیش از این تعطیل شده بود را هم دوباره راه اندازی خواهیم کرد.

برنامه ریزی برای توسعه محصولات شرکت پارس

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین گفت: شرکت پارس یکی از شرکت های قدیمی، خاطره انگیز و آشنا درحوزه لوازم خانگی است که بسیاری از خانواده ها به نوعی از محصولات این شرکت استفاده می کنند، به همین دلیل برنامه ریزی برای توسعه محصولات شرکت پارس را در دستور کار داریم.

محسن محمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار «آوای جامعه» مبنی بر برنامه های آینده هلدینگ صنایع عمومی تامین برای حمایت از تولید داخل و توسعه فعالیت های شرکت قدیمی پارس با بیان این مطلب افزود: این روزها تولید یخچال فریزر در برنامه این شرکت است و براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری خط تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی که پیش از این تعطیل شده بود را هم دوباره راه اندازی خواهیم کرد.

بنابر اظهارات وی، علاوه بر این تولید کولرهای گازی و آبی را هم در برنامه کاری این شرکت داریم و در سال جاری شاهد افزایش ۷۰ تا ۷۵ درصدی تولیدات این شرکت خواهیم بود که به تدریج در سال های آینده به صورت تصاعدی میزان تولید محصولات شرکت پارس افزایش خواهد داشت تا بتوانیم سطح بازار قابل توجهی را کسب کنیم.

محمدی گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک به مانند گذشته محصولات متنوع این شرکت و تولیدات داخلی آن در فروشگاه های لوازم خانگی در دسترس مردم باشد.