آوای شهر » ایمیل » پیام مردمی » تاپ پیام مردمی صفحه اصلی » خبر
کد خبر : 40629
یکشنبه - 2 مرداد 1401 - 02:56

مشکلات دسترسی به کتابخانه ملی / ارسال پاسخ روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد برای «آوای جامعه»/ بازگشایی درب شرقی برای تردد

مدت ها است مسیر پیاده رو در ضلع شمالی مجموعه خاکی و دارای وضعیت نامناسبی است و افرادی که قصد عزیمت به مجموعه از مسیر مترو و به صورت پیاده را دارند با مشکل مواجه هستند.

مشکلات دسترسی به کتابخانه ملی / ارسال پاسخ روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد برای «آوای جامعه»/ بازگشایی درب شرقی برای تردد

آوای جامعه / گروه پیام های مردمی

ارسال ایمیل به رایانه «آوای جامعه»

این روزها مراجعه کنندگان به کتابخانه ملی با مشکلات گوناگون برای تردد و مراجعه به این مرکز فرهنگی مواجه هستند، مدت ها است مسیر پیاده رو در ضلع شمالی مجموعه خاکی و دارای وضعیت نامناسبی است و افرادی که قصد عزیمت به مجموعه از مسیر مترو و به صورت پیاده را دارند با مشکل مواجه هستند، از سوی دیگر چند ماهی است تاکسی های مسیر مترو حقانی به کتابخانه ملی که در کنار درب باغ موزه دفاع مقدس توقف ندارند، درب غربی مجموعه هم امکان ورود مراجعه کننده ندارد!

از مدیران کتابخانه ملی و همچنین شهرداری درخواست رسیدگی به وضعیت مسیرهای دسترسی به این مجموعه را داریم.

تعدادی از دانشجویان مراجعه کننده به کتابخانه ملی

*************************

*پیام ارسالی در مرحله پیگیری (۱) /

پاسخ شهرداری منطقه ۳ تهران:

روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ پیرو پیام منتشر شده در بخش ارتباطات مردمی پایگاه رسانه ای آوای جامعه پاسخی را ارسال کرده است که برای اطلاع مخاطبان محترم به عینه منتشر می شود.

*******

براساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ ، موضوع خاکی بودن محدوده پیاده روی ضلع شمالی کتابخانه ملی به مجموعه اراضی عباس آباد و همچنین مدیریت کتابخانه ملی مرتبط می شود.

اما درباره گلایه شهروندان محترم و مراجعه کنندگان کتابخانه ملی از توقف نداشتن تاکسی های کتابخانه ملی در خیابان سرو و جنب درب ورودی باغ موزه دفاع مقدس به اطلاع می رساند، در ماه های گذشته تاکسی ها در محل مورد نظر به صورت خودجوش و خلاف استانداردهای لازم در این مکان توقف داشتند.

ایستگاه اصلی تاکسی ها برای مجموعه کتابخانه ملی در محل پایانه اتوبوسرانی قرار گرفته است و از ایستگاه مترو حقانی دسترسی لازم برای پایانه وجود دارد.

مراجعه کنندگان به کتابخانه ملی برای دسترسی به این مکان باید از طریق پایانه اتوبوسرانی از تاکسی های ویژه کتابخانه استفاده کنند، مبدأ ایستگاه تاکسی در منطقه موردنظر داخل پایانه حقانی است.

**********

*پیام ارسالی در مرحله پیگیری (۲)/

ارسال پاسخ روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد برای «آوای جامعه»

در ادامه پیگیری های واحد ارتباطات مردمی «آوای جامعه» ، روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد پیرو پیام منتشر شده در بخش ارتباطات مردمی پایگاه رسانه ای «آوای جامعه»  پاسخی را ارسال کرده است که برای اطلاع مخاطبان محترم به عینه منتشر می شود.

***********

به اطلاع می رساند ، گذر شمالی کتابخانه ملی ایران در سال های گذشته احداث و آسفالت شده است و هم اکنون با توجه به محدودیت های ترافیکی اعمال شده از سوی کتابخانه ملی ایران این معبر تنها برای دسترسی و پارکینگ خودروهای مربوط به سالن اجتماعات کتابخانه ملی در نظر گرفته شده است.

متاسفانه معبر یاد شده به دلیل تردد ماشین آلات کارگاهی در برخی نقاط دچار اعوجاج و نشست های موضعی شده است که باید اصلاح شود، با عنایت به اینکه معبر یاد شده خاکی نبوده و آسفالت است و امکان تردد خودرو برای عموم در آن فراهم نیست، در لیست پروژه های با اولویت برای مرمت و بازسازی قرار دارد که اقدامات لازم برای بهسازی آن صورت خواهد گرفت.

*بازگشایی درب شرقی کتابخانه برای تردد راحت تر

به اطلاع مخاطبان محترم می رساند براساس اخبار دریافتی از منابع خبری «آوای جامعه» ، با پیگیری های به عمل آمده درب ورودی در بخش شرقی کتابخانه ملی برای تردد راحت تر و بهتر مراجعه کنندگان بازگشایی شده است.

آوای جامعه / پایان پیگیری پیام /